Ostin elämäni kalleimmat talvikengät. Vieläkin hirvittää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kengät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kengät

Vieras
En osta juuri kenkiä koskaan ja halusin nyt ostaa kunnon talvikengät, jotka myös hyvät jalassa. Koko 38 on iso ja 37 pieni. Marssin kenkäkauppaan ja ostin Legero gore-texit ja maksoivat 99 eur. Mutta ostin ne silti. Ei vedä markettikengille vertoja jalassa. En ole koskaan raskinut ostaa yhtä kalliita kenkiä, mutta nyt satsasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kengät:
En osta juuri kenkiä koskaan ja halusin nyt ostaa kunnon talvikengät, jotka myös hyvät jalassa. Koko 38 on iso ja 37 pieni. Marssin kenkäkauppaan ja ostin Legero gore-texit ja maksoivat 99 eur. Mutta ostin ne silti. Ei vedä markettikengille vertoja jalassa. En ole koskaan raskinut ostaa yhtä kalliita kenkiä, mutta nyt satsasin.

Vai olisko just toisinpäin :D ?

Mutta itseensäkin kannattaa satsata, on ihan erilaista ulkoilla kunnon vermeissä

Mites mä tuon mokkanahan pidän värissään? Tuntuu niin hassulta ja tuhlaamiselta ostaa itselle jotain kalliimpaa. Minulle joka ulkoilee paljon, ajaa pyörällä (ei autolla) ja käveleekin.

Kahdet kalliit olen muutamaan vuoteen ostanut ja kalleuden mittari meikällä lähtee siitä jo kengät alkaa olla yli 50...tavan lenkkareihin verrattuna..

kahdet mustat kengät-toiset juhlakengät ja toiset nyt kävelykengät- olen ostanut kotimaisena.
90egee ja nyt Sievin nahkaiset kävelykengät (74?) ja ovat kyllä todella hyvät...

Onneksi töihin riittää työkengät ettei useaan otteeseen tarvitse ostella ja saa lohnostaa halvoilla kengillä...

Tosin nyt ei ihan heti kävellä kuin puolikkailla kintun ollessa paketissa...

Mä olen ostanut nykyisin vain kalliimpia kenkiä. Siis hyvälaatuisia, kestäviä. Hienompiakin ovat. Kestävät paljon kauemmin, joten on kannattavampi ostos kuin joka talvi uudet huonommat kengät. Onnea! :)

Yhteistyössä