Se on nyt kovasti innostunu noista nukke- ja barbiehommeleista. Hänellä ei ittellään ole lapsia mutta käy tytön kans aina leikkimässä nukeilla ja barbeilla. Hirveesti tykkää tollasista tyttöhörhellyksistä
Hän ku on myös käsityöimmeisiä niin sano että haluais tehä tytölle nukenvaatteita. Mä sit kaivelin isot kasat erilaisia kankaita hänelle tarvikkeiksi. Pariin kertaan ku on käyny ni on ihan innoissaan selostanu suunnitelmistaan jne. et mitä kaikkee hän tekee. Ja naureskellu että varmaan pitää ostaa ittelleen nukke että saa sitten testailla ja kaikkee 
Tänää sit kävin Anttilassa ku oottelin bussia ja sit mulle välähti! Kaverin lahja ku on ollu ihan hakusessa, ei mitää ideaa..
Joten ostin sitten hänelle nuken
Pääsee tekemään ja testaileen
Naureskeltii jo aiemmin että ku tää kamu on vähän innostuvaista sorttia että kohta sillä on kotona kauheet kasat kaikkia nuken ja barbien vaatteita joihin ei saa ykskään lapsi koskee
Tänää sit kävin Anttilassa ku oottelin bussia ja sit mulle välähti! Kaverin lahja ku on ollu ihan hakusessa, ei mitää ideaa..
Joten ostin sitten hänelle nuken
Naureskeltii jo aiemmin että ku tää kamu on vähän innostuvaista sorttia että kohta sillä on kotona kauheet kasat kaikkia nuken ja barbien vaatteita joihin ei saa ykskään lapsi koskee