Ostin kaverille synttärilahjan.. :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Se on nyt kovasti innostunu noista nukke- ja barbiehommeleista. Hänellä ei ittellään ole lapsia mutta käy tytön kans aina leikkimässä nukeilla ja barbeilla. Hirveesti tykkää tollasista tyttöhörhellyksistä :D Hän ku on myös käsityöimmeisiä niin sano että haluais tehä tytölle nukenvaatteita. Mä sit kaivelin isot kasat erilaisia kankaita hänelle tarvikkeiksi. Pariin kertaan ku on käyny ni on ihan innoissaan selostanu suunnitelmistaan jne. et mitä kaikkee hän tekee. Ja naureskellu että varmaan pitää ostaa ittelleen nukke että saa sitten testailla ja kaikkee ;)

Tänää sit kävin Anttilassa ku oottelin bussia ja sit mulle välähti! Kaverin lahja ku on ollu ihan hakusessa, ei mitää ideaa..

Joten ostin sitten hänelle nuken :D Pääsee tekemään ja testaileen ;)

Naureskeltii jo aiemmin että ku tää kamu on vähän innostuvaista sorttia että kohta sillä on kotona kauheet kasat kaikkia nuken ja barbien vaatteita joihin ei saa ykskään lapsi koskee :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
:D
Mä salaa toivoisin et joku ostais mulle Sylvanian Families-ukkeleita :whistle:

Voi vitsit ne on aivan ihania!! Mä rakastuin niihin heti ku näin! Etenki se yks sellanen pörrönen perhe, mikälie se ny olikaan..

Mun on varmaa pakko ostaa sellasia tytölle joululahjaks.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Ne on niin suloisia :heart: ! Muistaako joku, kun niitä samantyyppisiä oli jo 80-luvulla? Mullakin tais olla joku pupuperhe... =)

Siis nehän on niitä samoja kuin silloin 80- luvulla

Alkuperäinen kirjoittaja ani:

Ne on niin suloisia :heart: ! Muistaako joku, kun niitä samantyyppisiä oli jo 80-luvulla? Mullakin tais olla joku pupuperhe... =)

Onko ne ihan samoja? Musta ne oli silloin isompia... tai sitten se vaan tuntui siltä, kun oli pienemmät kädet :D .

Alkuperäinen kirjoittaja ani:

Onko ne ihan samoja? Musta ne oli silloin isompia... tai sitten se vaan tuntui siltä, kun oli pienemmät kädet :D .

Sillon oli noita Sylvanian Familiessejä ja sit oli Pikkaraisia, ne oli vaan ihan vähän erilaisia.
Jos mä saisin noita niin tekisin niille nukkekodin. Porvoossa käydessä ostan aina nukkekodin astioita ja ruokia lelukaupasta. Ja kruunukin on jo valmiina :p

Yhteistyössä