H
hohhoijaa..
Vieras
Meillä toinen liittymä määräaikainen ja samalta firmalta otettu puhelin jota maksetaan x euroa kuussa. Toiselta operaattorilta soitettiin ja tarjottiin halvempaa liittymää, nyt on kuulemma tullut lakimuutos että määräaikaisenkin sopimuksen voi irtisanoa ja vanhalle operaattorille maksaa sitten vain laitteesta. Vaihdoinpa sitten liittymät.
Kuulin sitten äsken kaverilta että oli langennut samanlaiseen tarjoukseen, mutta vanhalle operaattorille oli silti pitänyt maksaa se 2 vuotta liittymästä ja palauttaa puhelin. Haluan saman tien perua tuon tilaukseni uudelle operaattorille, pitääkö mun soittaa saman tien sinne aspaan (tuskin mun tilaukseni on vielä rekisteröitynyt sinne kun puhelusta pari tuntia aikaa) vai odotanko että ne sopimuspaperit yms tulee ja marssin sitten liikkeeseen perumaan vai mitä teen?
Vattu että sapettaa, oli viimeinen kerta kun puhelimessa mitään ostan..
Kuulin sitten äsken kaverilta että oli langennut samanlaiseen tarjoukseen, mutta vanhalle operaattorille oli silti pitänyt maksaa se 2 vuotta liittymästä ja palauttaa puhelin. Haluan saman tien perua tuon tilaukseni uudelle operaattorille, pitääkö mun soittaa saman tien sinne aspaan (tuskin mun tilaukseni on vielä rekisteröitynyt sinne kun puhelusta pari tuntia aikaa) vai odotanko että ne sopimuspaperit yms tulee ja marssin sitten liikkeeseen perumaan vai mitä teen?
Vattu että sapettaa, oli viimeinen kerta kun puhelimessa mitään ostan..