Ostitko tai ostatko vastasyntyneelle vauvalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu on varmaan sama.on kysellyt ainakin housuista,bodeista,hello kitty starttipaketista,matkapussista ja nyt tosta yökkäristä

No minkä ihmeen takia auotte niitä ketjuja sitten, jos ärsyttää? =)

Itse olen ostellut haalariyökkärin. Tosin voi olla, että meillä päin se on liiankin kuuma. En tiedä pysyykö haalariyökkärissä vai perusbodyssa kestovaippa paremmin kohdillaan.

Joka tapauksessa vaatteiden kans ite oon miettinyt sitä, että se olisi helppo ottaa pois/laittaa päälle ja ihan myös pelkän vaipanvaihdon kantilta (jos ei tartte koko vaatetusta vaihtaa).

ei mua ärsytä,vastasin vaan kun joku kysyi että onko kyseessä sama henkilö :) ja ite tosiaan oon haalarien kannalla,on paljon kätevämpiä.

Joku koko 92 oli minimi kun mä ostin ekan kaksoisaisen yökkärin. Ja sekin oli vielä inan aikaista.
Ja syksy-talvihaalareita käytettiin ihan 98 kokoon asti. Nyt kun on 104-> niin kaksosaisia vaikka toivoisin vieläkin housujen olevan henkseleillä. Alkaa olee vaan pirun tiukassa noissa koissa...

Alkuperäinen kirjoittaja kj:
Haalarit ehdottomasti paremmat. Pysyvät päällä eivätkä purista tai paina. Mut noita 56cm vaatteita ei kannata pahemmin ostaa, osta 62cm sitten enemmän. 62 cm:n yöhaalareita voi käyttää jo monella vastasyntyneellä, mut 56cm:n käyttöikä on varmaan 2 viikkoa :( Monasti jos vauva on nelikiloinen, niin noi 56cm:t on jo valmiiksi pienet.

meillä vauva painoi 2,7kg ja oli 50cm pitkä ja käytin 50 centtisiä 1,5kk...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä ostin semmosen unipussin vaaville. Pientä kokoa ja onhan se vähän turha ostos, mutta joskus on pakko ostaa jotakin turhaakin ;P

Meillä on ollut unipussit käytössä ihan alusta asti. Ei todellakaan ole turha ostos ollut. Kun noilla pienillä ei ne peitot pysy päällä niin unipussi ollut ihan ehdoton.
Ei edes kunnolla suostunut nukkuu jos unipussiin ei laitettu. Sitten joku reilu 2 vuotiaana esikoinen sanoi ettei enää halua ja sitten lopetettiin käyttö. Mä hehkutan ja puhun unipussien puolesta!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä ostin semmosen unipussin vaaville. Pientä kokoa ja onhan se vähän turha ostos, mutta joskus on pakko ostaa jotakin turhaakin ;P

Minulla oli ihan pieni trikoinen hihallinen unipussi ja oli loistava vastasyntyneellä, joka saattaa rusauttaa sinapit keskellä yötä.

Sitten ostin ruskovillan henkselimallisen villasen unipussin, joka oli hyvä kun meidän vanha talo oli talvella niin kylmä. Pussi myös rauhoitti vauvaa siinä vaiheessa kun se alkoi kääntyillä ja yöt olisivat menneet repaleisiksi.

Yhteistyössä