OT: Mitä toi mies oikein miettii??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen, et se mies on turnauksessa mikä kestää useamman päivän. Niiltä on kerätty puhelimet pois, että pystyvät keskittymään peleihin :xmas:

Odottavan aika on joskus pitkä...

[QUOTE="Mimosa";27072202]*tut. Mä laitan nyt hälle seuraavanlaisen viestin: "Hei Txxx. Olisi todella kiva, jos voisit kertoa missä meidän suhteen mennään? Luulisi urheilijankin osaavan sanoa missä mennään. Tulen seuraavaksi käymään sinun luonasi hakemassa vastauksia jos ei tule soittoa/viestiä."[/QUOTE]

Ei, tää on niiiin provo. "Meidän suhteen"

[QUOTE="kihi";27072227]Ei, tää on niiiin provo. "Meidän suhteen"[/QUOTE]

Ootko vähän yksinkertainen itse?? Meidän suhteen on vähän niin kuin jonkun asian suhteen. En sanonut että meillä olisi Suhde!!

[QUOTE="Mimosa";27072202]*tut. Mä laitan nyt hälle seuraavanlaisen viestin: "Hei Txxx. Olisi todella kiva, jos voisit kertoa missä meidän suhteen mennään? Luulisi urheilijankin osaavan sanoa missä mennään. Tulen seuraavaksi käymään sinun luonasi hakemassa vastauksia jos ei tule soittoa/viestiä."[/QUOTE]

"meidan suhteen" Ihan oikeesti, ootko kuullu ikina semmosta kun yhden yon juttu? Enta semmosta etta harvemmin semmoiset suhteet paattyy vakaviksi missa hypataan baarista suoraan sankyyn? Mies ehka muutaman jalkeen kuvitteli sinua mukavaksi ja lupaili jotain ja aamulla totesi sun olevan kaamea friikki ja toivoi voivansa purra katensa irti jotta paasis karkuun?

[QUOTE="ccc";27072233]Katsotaan kun vingut miehes/naises perään. Mutta, taidatkin olla yksinäinen sinkku.[/QUOTE]

Eikös tässä nyt ap yksinäisenä sinkkuna vinkunut? :D

Mutta, mutta mulla on kyllä mies, eikä ole tarvinnut vinkua vielä tässä elämässä miehen perään. Tosin sekin aika saattaa tulla. Toivottavasti aikanaan joku edes yrittää estää sen.

"meidan suhteen" Ihan oikeesti, ootko kuullu ikina semmosta kun yhden yon juttu? Enta semmosta etta harvemmin semmoiset suhteet paattyy vakaviksi missa hypataan baarista suoraan sankyyn? Mies ehka muutaman jalkeen kuvitteli sinua mukavaksi ja lupaili jotain ja aamulla totesi sun olevan kaamea friikki ja toivoi voivansa purra katensa irti jotta paasis karkuun?

Mikä ihmeen pakkomielle teillä on haukkua/syyttää naista, kelle on tehty paskat?

[QUOTE="piu";27072269]Eikös tässä nyt ap yksinäisenä sinkkuna vinkunut? :D

Mutta, mutta mulla on kyllä mies, eikä ole tarvinnut vinkua vielä tässä elämässä miehen perään. Tosin sekin aika saattaa tulla. Toivottavasti aikanaan joku edes yrittää estää sen.[/QUOTE]

Arvasin, että olet juurio niitä keitä se vinkuminen naurattaa.
Meinasin vaan, että varmaan tosi hauskaa nähdä se, kun huolestut jostain.
Mutta taidat olla niitä, keitä ei mikään kiinnosta.
Ei kannata nauraa, kun voi tosiaan sullekin "se aika" tulla...

No eipä ollut kyse mistään puhelimen takavarikoinnista. Mies vastasi juuri. Ärsyttää niin paljon tää jengi täällä joka pilkkaa että en kerro missä mennään :) Joskus uhkailu on hyvä asia.

Pakko laittaa nyt kuitenkin. Oon niin happy. "Moi. Anteeksi kun en soittanut. Luulin sanoneeni että soitan jos ei mene jatkoille poikien kanssa. TXXX"

Eli se oli väärinkäsitys. Jep jep :)

[QUOTE="niin";27072366]Olis aina mielenkiintosta näyttää tää ketju sille "miehelle"....[/QUOTE]

Ois joo tosi fantsua näyttää sunkin paskareissus vaikka naapureille.

[QUOTE="ccc";27072293]Arvasin, että olet juurio niitä keitä se vinkuminen naurattaa.
Meinasin vaan, että varmaan tosi hauskaa nähdä se, kun huolestut jostain.
Mutta taidat olla niitä, keitä ei mikään kiinnosta.
Ei kannata nauraa, kun voi tosiaan sullekin "se aika" tulla...[/QUOTE]

Kyllä mua huolestuttaa tällä hetkellä paljon suuremmat asiat kuin miehet ja niiden perään vinkuminen. Huolia ja murheita kun on ihmisillä erilaisia. Kyllä mua ap:n jutut hymyilyttää ja naurattaa, miksikäs ei?

[QUOTE="Mimosa";27072370]Pakko laittaa nyt kuitenkin. Oon niin happy. "Moi. Anteeksi kun en soittanut. Luulin sanoneeni että soitan jos ei mene jatkoille poikien kanssa. TXXX"

Eli se oli väärinkäsitys. Jep jep :)[/QUOTE]

Jep. Happy.

[QUOTE="piu";27072385]Kyllä mua huolestuttaa tällä hetkellä paljon suuremmat asiat kuin miehet ja niiden perään vinkuminen. Huolia ja murheita kun on ihmisillä erilaisia. Kyllä mua ap:n jutut hymyilyttää ja naurattaa, miksikäs ei?[/QUOTE]

Mua naurattaa vaan se, ettette edes tiedä mistä noissa viesteissä on oikeasti kyse.

Yhteistyössä