Ota Halla-aho sydämeesi <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippi"

Vieras
Gelle kirjoitti blogissaan seuraavan kirjoituksen huomattuaan miten väärässä hän olikaan maamme tilasta.

"
Nyt se sitten tapahtui. Poliisi tiedotti viime viikolla Suomen ensimmäisestä terrorismin esitutkinnasta. Epäilyt ovat Suomen kansalaisia, mutta taustaltaan somalialaisia.

Tätä ovat persut ja hommalaiset meille yrittäneet kertoa mutta me vihervasemistolaiset ihmistenhalaajat ei haluttu kuunnella. Halla-aho totesi, että kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta tämä ei ole Euroopan kannalta oleellista. Euroopan kannalta oleellista on, että kaikki terroristit ovat muslimeja. Kaikki maahanmuuttajat eivät ole rikollisia tämäkään ei oleelinen tieto koska jokainen maahanmuttaja on kykenevä tekemään jonkun rikoksen. Tämä terrorisuunittelu on jälleen tuore esimerkki siitä. Islam on paha. Maahanmuutto on paha. Maastamuutto on hyvä asia. Muuta ei tarvitse tietää.

Mestari Halla-aho oli oikeassa kun hän sanoi ulkomaalaisia barbaareiksi jotka tehtailevat rikoksia. Se, että suomalaisetkin tekevät rikoksia, ei voi olla puolustus tai perustelu sille. Suomalaisen ja ulkomaalaisten tekemiä rikoksia ei voi verrata toisiinsa. Se on sama kuin laittaisi porkkanalle ja mangolle saman hatun.

NYT YMMÄRRÄN KUINKA VÄÄRÄSSÄ OLEN OLLUT. OTAN MESTARIN ELÄMÄÄNI!

Perussuomalaiset ovat syrjityin ihmisryhmä he kärsivät vihapuheesta, ikäsyrjinnästä, työsyrjinnästä sekä positiivisesta syrjinnästä.

Perussuomalaiset loukkaantuvat persu sanasta mutta eivät ymmärrä miksi tummaihoiset loukkaantuvat neekeri sanasta. Kukkahattutädit eivät tunnu ymmärtävän tätä logiikkaa ja kutsuvat sitä kaksinaismoralismiksi. Minä yksinkertaistan teille kukkahattutädit; persu sana loukkaa nimenomaan perussuomalaisia, mutta sana neekeri loukkaa kaikkia tummaihoisia, jotka eivät muutenkaan kuulu perussuomalasten puolueeseen! Ihan yksinkertainen asia mutta kukkahattutädeille kaikki pitää vääntää rautalangasta.

Olen usein kuullut, että monikulttuurisuus on rikkaus, mutta tämä on täysin perustelematon väite. Erilaisten tutkimuksien mukaan monikulttuurisilla alueella elävät ihmiset usein kärsivät köyhyydestä jos monikulttuurisuus on rikkaus miksi nämä ihmiset eivät ole rikkaita? Yksinkertaisuus on rikkaus!

Maahanmuuttajat ovat aluksi söpöjä eksootisia olentoja jotka ovat vähemistöjä mutta ne lisääntyvät, kasvavat, laajenevat ja yhtäkkiä he ovat enemmistö. Silloin alkaa pimeys, enkä tarkoita kuunpimennystä. Heitä ei saa päästä Suomeen ja ne jotka ovat luikerrelleet tänne, niin heitä pitää vahtia ja valvoa. Halla-aho ehdotti, että Suomen rajat laitettaisiin kiinni ja sotilaat partioisivat tankkien kanssa Suomen kadut ja hän on siinä täysin oikeassa! Olen aina ollut äärioikeiston kanssa erimieltä mutta en enää. Äärioikeisto näkee maahanmuuttajien polttavan Euroopan kaupungit ja minä voin jo haistaa maahanmuuttajan polttavan minun hampurilaiseni McDonald'sissa. Kukkahattutädit väittävät pelon lisääntyneen Suomessa mitä pahaa siinä on, että pelko on lisääntynyt, jos se pelko on aiheellinen? Minäkin lisään lasteni pelkoa opettamalla heidät pelkäämään erillaisuutta. Kaikkea on hyvä pelätä varmuuden vuoksi.

Vihervasemistot ympäri maailmaa levittävät vihreänpunaista propagandaansa väittämällä, että ääriterrorijärjestö al-Shabaab olisi kieltänyt somalialaisilta ottamasta vastaan ruoka-avun. Tuo väite ei pidä paikkaansa! Al-Shabaab kielsi nimeen omaan ulkomaailmalta tuotavat ruoat, joten he suosivat kotimaista ruokaa. Suosi kotimaista! Isänmaalisuus on vielä tärkeämpi kuin inhimillisyys. On ihan turha selitää, että jokaisen elämä on yhtä arvokas, koska tutkijat eivät ole pystyneet todentamaan sitä. Al-Shabaab on tehnyt erinomaista työtä pitämällä ulkomaalaiset loiset pois Somaliasta. Koska al-Shabaab ja Halla-aho ajavat saman kaltaisia teemoja on heidän heti ryhdyttävä yhteistoimintaan. Yhteinen tiukka ei vihervasemmiston suvaitsevaisuusutopialle!"

Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa.

[QUOTE="vieras";24701073]Somalit ovat erityisen ahkeraa porukkaa. Tekevät kolmea hommaa yhtä aikaa: taksikuskina, postissa ja keräävät rahaa terroristijärjestöille.[/QUOTE]

Siitä se talouskasvu lähtee. Ei se yhteinen kassa kartu siitä, että hommaforumilaisten sosiaalituista otetaan vähän veroja

[QUOTE="hippi";24701116]Siitä se talouskasvu lähtee. Ei se yhteinen kassa kartu siitä, että hommaforumilaisten sosiaalituista otetaan vähän veroja[/QUOTE]

Yhteinen kassa karttuu parhaiten roudaamalla mamuja Suomeen.:attn:

Yhteistyössä