OTA RUMA MIES (uusi yritys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÖH

Vieras
KAUNIIDEN naisten on syytä ottaa itseään rumempi mies, sillä tällaiset avioliitot ovat keskimäärin onnellisempia, paljastaa Tennesseen yliopiston tutkimus. Rumat miehet ovat onnellisia kauniiden naisten kanssa. Kauniit ja komeat miehet kannattaa dumpata kättelyssä, sillä jos äijä pitää itseään muijaansa komeampana, hän on yleensä tyytymätön avioliittoonsa, koska hänellä on kysyntää sen ulkopuolellakin.

IL

Mä otin vaatimattoman näköisen, hintelän nörtin, jota ei muutenkaan ollut komeudella pilattu, eikä varmasti kääntänyt naisten päitä. Mutta nyt se on mennyt ihan ilman lupaa iän myötä komistumaan ja ei varmasti ole enää ruma. Varmaan se meistä, joka enemmän kääntää päitä. Miten tässä näin kävi?

Oisko niillä Tenneseessä jotain ohjetta mulle? Ihan hyvin tosin menee, mutta tuleeko siitä kohta ihan tyytymätön, jos tätä jatkuu kauankin?

Minä olen tehnyt omaa tutkimusta ja olen tässä tullut jonkinlaiseen yleistykseen tuloksena, että ne jotka oli niitä ns. suosittuja kouluaikoinaan, on melkoisen ärsyttäviä tässä parinkympin tienoilla naisiaan kohtaan.

Tutkimukseni ei toki ole pätevä, joten sen kritisoiminenkin voi olla jokseenkiin turhaa :kieh: B)

Yhteistyössä