Otan silikonit, mutta mikä olisi hyvä koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Onko paikalla muita haaveilijoita tai niitä ketkä ovat ottaneet silarit? Minä olen piakoin menossa leikkaukseen, mutta mietin tässä sitä kokoa. En edes tiedä mikä oma kokoni on, vielä vähemmän miltä näyttää b tai c kuppi... :( Veikkaan että oma kokoni on se pienin, 75a vai onko sitäkin pienempiä? No en halua mitään suuria rintoja vaan sellaiset kivat, normaalit vartalooni nähden. Olen 163/57 :) Onko c kuppi iso? Monet jotka menevät leikkaukseen ja heillä on kuppikokoa aa tai a, niin he haluavat ison b tai pienen c kuppikoon...
Tosi kiva ku en olekaan älyä näitä...

Oletkohan oikeasti menossa leikkaukseen? Ensin on nimittäin konsultaatiokäynti missä valitaan sulle sopiva malli ja koko. Implantteja kun on niin monen mallisia ja merkkisiä ja kokoisia.... ei sitä kokoa nettipalstoilta valita. Suurin minkä aa-kupista saa on yleensä se iso b. Rinta voi venyä liikaa jos laitetaan c.

Mä en ottaisi b-kuppia suurempaa. Riippuu tietysti siitä, onko sukunne naisilla taipumusta lihoa vanhemmiten, harkitsetko vielä lapsia jne. koska seuraavan imetyksen jälkeen joudut uusimaan isomman implantin mikäli haluat kiinteän rinnan. Alkaa se silikoonirintakin roikkua ja olisi kiva jos on varaa vaihtaa isompi implantti ja saa taas kiinteämmän kun iho venynyt.

Yhteistyössä