otanko exään yhteyttä isäinpäivänä vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
meillä 7kk tyttö. Sano 4vkoa sitte et tartte tulla sit enää lainkaan jos ei yhteishuoltajuutta. Lv:n kans puhuttiin et pidän yksinhuollon jne.. ei oo siis nyt 4 vkoon kuulunu mitää mut aattelin et pitäiskö isäinpäivänä jotai txt sille?

minä en aio ottaa yhtettä. sitten ku lapsi kasvaa ja jos yhteyksissä isä tahtoo olla,niin sitten eriasia,saa tehdä korttia yms, mutta ei nyt vauva aikana. en koe sen olevan minun asiani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä en aio ottaa yhtettä. sitten ku lapsi kasvaa ja jos yhteyksissä isä tahtoo olla,niin sitten eriasia,saa tehdä korttia yms, mutta ei nyt vauva aikana. en koe sen olevan minun asiani.

Näin mäkin toimisin.

ihmeen takia? Eihän se exä sinun isäsi ole... Tyttösi ei vielä ymmärrä isäinpäivästä mitään. Anna hän itse muistaa isäänsä, jos tahtoo, sitten kun jotain asiasta ymmärtää.

mun mielestä se ei ole velvollisuus, eikä mikään pakko, mutta ihan kaunis ele kuitenkin. Voihan se olla, että jos exäkin vähän siitä leppyisi ja tahtoisikin tavata tyttöä, vaikkei yhteishuoltajuutta olisikaan. ei siitä haittaakaan varmaan lapsen kannalta olla väleissä.

Yhteistyössä