Otatko sinä yhteyttä synttärisankarin äitiin, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ettäs

Vieras
oma tenavasi ei ole käyttäytynyt synttäreillä nätisti?

Tänään vain oma tenava meni yhden entisen koulukaverinsa synttäreille ja kun tuli kotia, niin kysyin mieheltä, että mites lapsi oli synttäreillä ollut? Noh mies oli kuullut muilta lapsilta, että tenavamme oli heitellyt jostain vaatekaapista vaatteita lattialle ja hajottanut jonkun legon lautapelin mitä muut lapset olivat olleet pelaamassa.

Eipä kyllä kovin yllättänyt itseäni. Tenava ei niin osaa olla toisten lasten kanssa, mieluiten hän leikkii aina yksikseen. Ja vaikka kuinka pyrkii ohjeistamaan lasta miten ollaan erinäisissä tilanteissa, niin eivät ne aina niin putkeen kuitenkaan mene.

Mutta tekisi mieli kyllä laittaa vaikka tekstiviestillä pahoittelut tuolle äidille oman lapsen huonosta käytöksestä synttäreillä.

( Lapsella on ADHD ja autismi. Siksi hänen käytöksensä on välillä sitä sun tätä. Vaikka siis kuinka pyrkii neuvomaan ja ohjeistamaan miten pitää nätisti olla + käyttäytyä. Viikonloppuna hän oli kanssa yksillä synttäreillä ja siellä meni kaikki oikein hyvin. Lapsi rakenteli palapeliä koko ajan ja muut lapset sen sijaan kyllä riehuivat oikein kunnolla. )

Kyllä laittaisin viestiä asiasta ja kertoisin tilanteen,syyt mistä lapsen käytös johtuu,koska jos meille tulis noin käyttäytyvä lapsi,niin mä myönnän että oon taipuvainen ensin ajattelemaan,että ompas huono kotikasvatus,VAIKKA mä senkin tiedän että lapset voi käyttäytyä vieraassa paikassa aivan toisin kun kotona ja VAIKKA olis kuinka hyvin kasvatettu lapsi..

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä