Otatteko henkilökohtaisesti jos joku poistaa teidät kavereistaan facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä en voi sille mitään,mutta joskus otan. En ehkä silloin jos "kaveruuden" lopettanut henkilö on joku tutun tuttu jonka kanssa ei paljoa ole keskustellut. Joskus jos poistaja on vaikka entinen luokkakaveri tai tuttu entiseltä asuinpaikkakunnalta,niin mietin syitä että miksi. Kun kuitenkin yhteiset tutut siellä hänen kavereissaan pysyvät. Lapsellista,tiedän :D

Facebook on hirveä paikka. Siellä tulee vainoharhaiseksi,itsetunto vaan kolisee ja aikuisten leikkikentällä piiri pieni pyörii. Miksi olette poistaneet kavereita facebookista? Tai siis että mitkä ne on ne yleisimmät syyt? Joskus poistin ihmisen joka ei koskaan päivittänyt itsestään mitään saati kommentoinut kenenkään päivityksiä.

No todellakin. Mun mielestä täytyy mennä suunnilleen välit poikki irl, että sieltä poistetaan. Toisaalta, mä en välttämättä edes huomaisi, jos joku kaukaisempi tuttu poistaisi..

No mun periaate on että ppoistan ne, joiden kanssa en jäisi kadulla juttelemaan, olen poistellut koulutovereita, entisiä työkavereita ym, kehen muutenkaan mitään yhteyttä pidä, eikä meillä ole mitään yhteistä. Muutaman olen myös poistanut, joilla on jotain 1000 ystävää ja sieltä tuuppaa kokoajan jotain epäilyttävää linkkiä. Myöskin kavereitten ex-kumppanit, joihein en ole koskaan tutustunut kunnolla, enkä aio, menee poistoon.

[QUOTE="...";24708601]En ota. Mä olen poistanut sellaisia ketkä ei ikinä sano mulle mitään. En jaksa jakaa omaa elämääni kaikkien kanssa. Jos suuttuvat niin antaa suuttua :)[/QUOTE]

En ymmärrä tota, koska ei sinne Facebookkiin muutenkaan kannata kirjoitella mitään sellaista, mitä ei saisi koko maailma tietää.

Kun liityin facebookiin, tuli pyydeltyä kavereiksi kaikenlaisia vanhoja koulukavereita ym. joiden kanssa ei ole kuitenkaan koskaan tullut viestiteltyä, jotka eivät koskaan kommentoi mitään päivityksiin tms. Olen poistanut näistä suurimman osan. Muutaman tyypin poistin kun eivät kommentoineet koskaan mihinkään, eivätkä vastanneet edes yksityisviestiin.

En. Poistan itsekin kaikki joille en kaupareissulla moikkaisi, jotka eivät moikkaa minua kun tulevat vastaan, joiden kanssa en ole jutellut vuosiin etcetc. Myös ne, joille en haluakkaan jotain päivitystä levittää niin pois vaan, ei ne kavereita sitten olekaan. Halusin olla facebookissa "rauhassa" ja "vapaasti" joten kaikki sukulaisia ja ystäviä lukuunottamatta saivat kenkää kavereistani jokin aika sitten. Saatoin hyväksyä joidenkin vanhojen luokkatovereiden ystäväkutsuja mutta poistee heidät sitten sen jälkee, en halunnut levittää elämänii, lapseni kuvia yms, vieraille.

En ota, mutta kyllä mua vähän ihmetyttäisi miksi joku alunperinkään on hyväksynyt kaveriksi jos sitten hetken päästä tarvii olla poistamassa. Enpä ole kyllä huomannut että mua olisi kukaan kaverilistoiltaan pois tiputtanut mutta ei mulla olekaan listoilla mitään hyvänpäiväntuttuja.

En todellakaan ota.
Yleensä(oikeastaan aina) en edes huomaa että joku olisi minut poistanut kavereistaan kuin vasta puolivahingossa pitkien aikojen päästä.
Joten,eipä ollut iso menetys..
Itsekin poistelen ihmisiä joiden kanssa en yhteyttä pidä/koe enää tarpeelliseksi pitää.

Täytyykin taas mennä vähän poistamaan, kun en ole aikoihin sitä tehnyt. Niin ja en ota, jos läheinen ystävä poistaisi, tai vaikka mies, sitten kyllä kysyisin että miksi.

En ota. Kun ihmisillä on 100-200 ystävää fb:ssä on selvää, että kaikki eivät ole sydänystäviä. Moni siivoaa listojaan välillä ja voihan sitä pyytää uudestaan ystäväksi jos tuntuu siltä.

Mun parhaat kaverit eivät juurikaan fb:ssä pulise kanssani enkä minäkään yksityisasioita siellä käy läpi. Se on sellainen julkinen turinapaikka hyvänpäiväntuttujen kanssa.

En ota. Käytän tosi vähän facebookia ja just mietin, että vois melkein poistaa profiilin. Jos ihmisen kanssa ei tule koskaan keskusteltua niin ei mua haittaa vaikka ei oltaiskaan fb:ssä kavereita. Oli mukava löytää vanhoja tuttuja ja nähdä mitä heille kuuluu, nähdä kuvia jne. mutta kun ei ole tullut silti pidettyä yhteyttä sen kummemmin, mua ei haittaa vaikka en jatkossa näkisikään niitä "huomenna kampaakalle"-päivityksiä.

En ota henkilökohtaisesti. Vaikka juurikin tässä yhtenä päivänä huomasin että yksi vanha koulukaveri oli tiputtanut minut listoiltaan. Ei muuten, mutta itseasiassa hän on kaveri jonka kanssa voisi lähiaikoina muuten olla juttua enemmänkin ja koska muut entiset luokkakaverit näkyvät olevan yhä hänen kavereita niin tuli vain mieleen oliko tuo joku vahinko. Siksi ajattelin että voisin laittaa uuden kaveripyynnön ja viestiä.

Mutta muuten siis kun kavereina on kaikkia entisiä opiskelu- ja työkavereita niin en ihmettele jos jotkut pudottavat listoilta pois, varsinkin jos ei muuten olla paljoa yhteyksissä oltu. Jos joku oma sisarusta tai muuten hyvä ystävä näin tekisi, silloin voisin ihmetellä ja kysyä asiasta.

Mä en jaksa nähdä vaivaa kaveruuksista facebookissa. Olen tiputellut itse toisia pois ja mut on joku tiputtanut, mutten ole jäänyt miettimään kuka. Menee koko idea persiilleen, jos alkaa vain kyttämään mitä muut tekevät tai eivät tee. Uutisvirtaa luen mielelläni, kommentoin ja kirjoittelen itse. Se riittää.

No en kyllä.

Tai tietty, jos joku läheinen kaveri poistaisi listoiltaan, niin sitten kyllä ihmettelisin.

Mutta olen itsekin siivoillut listoja välillä ja tullut siivotuksi. Ei haittaa, elämää se vaan on.

Jos joku läheinen ystävä tai esim. veljeni poistaisi mut kaverilistaltaan, niin ihmettelisin ja olisin varmaan hieman pahoillanikin. Tärkeintä on kuitenkin se, etteivät deletoi mua oikeasta elämästään pois...

Puolitutut, nettitutut, vanhat koulukamut joiden kanssa ei olla vuosiin oltu tekemisissä; ihan yks hailee. Sellaisia olen itsekin paljon poistellut, teen aika ajoin listasiivousta.

Ei jaksa kiinnostaa poistaako joku kavereistaan vai ei. Sisko kerran sanoi, että serkkumme on poistanut meidät jne. Se oli lähinnä huvittavaa. Noh, pyysi sitten takaisin ystäväksi joskus myöhemmin ja kommentoinnit sitten jatkui taas. Kukin tekee miten haluaa.

Yhden ainoan ihmisen olen kerran poistanut ystävistä. Naapurin tytön, joka suuttui minulle kun oman valehtelunsa takia en enää uskaltanut antaa koiriamme hänelle ulkoilutettavaksi. Hän rupesi sitten tykittämään seinälleni kaikkia uhkauksia jne. En jaksanut sitä tykitystä ja poistin henkilön.

poistin, koska kaikki keskustelut, tapaamiset ja puhelut viimeisen 10 vuoden sisällä on olleet mun aloitteesta tapahtuvia. Väsyin siihen. Ei se kysele edes, mitä mulle kuuluu, eikä kiinnosta jos jotakin puhun. Tulee kiire lopettaa puhelu äkkiä. Ei ehdi, eikä jaksa tulla käymään jos pyydän jne. Lista on loputon. Ok, ei olla sitten. Ottakoon yhteyttä itse, jos tulee ikävä. Tuskin ottaa..

Yhteistyössä