OTTAA NIIN PÄÄHÄN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dorga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dorga

Vieras
Mies menee taas missä sattuu , ei voi edes soittaa mulle kun tietää ettei mulla ole puheaikaa. Ei ota mua mukaan , ellen anna rahaa. ja nyt ei taida ottaa mukaa vaikka antasinki rahaa. mun mielestä tuo on kiristystä..
miks mulle kävi näin?!?! ÄRSYTTÄÄ ISTU YKSIN KOTONA HIENOLLA ILMALLA , JA KAIKEN KUKKURAKS VIELÄ RASKAANA! viimeset viikot meneillää ja ukko menee missä sattuu eikä voi ees ilmottaa ittestäää , ei se ajattele ku omaa napaasa. pistää niin vihaks että oikee itkettää.

oli pakko purkaa miletä , tuntuu etten jaksa tätä "alistamista" !

Teeppäs temput takasin!!! Lähet vaikka kaverille yöks ilmottamatta.....ei vaiskaan, taitaa olla pauhaamisen aika. Vai ottaako förskottia, kun tietää, että menot vähenee, kun tulee vauva.

Joo ilmasiks en mukaan pääse. just soitti että onko kaikki muut parempia kun minä kun en antanu sille rahaa mutta lainasin isäpuolelleni. Mun ei tarvii ostaa isäpuoleltani että saan olla hänen seurassa mutta omalta mieheltä joutuu "ostamaan" seuran. ääääh , sen takia annan rahaa ettei tarviisi olla yksin kotona että pääsen mukaan mutta sitten inhottaa olla mukana kun tietää ettei toinen oikeesti haluakkaan. ei tällä ukolla menot vähene vaikka vauva syntyy , varmaan lisääntyy vaan.... mun hermot on niin kireellää :'(

Kuulostaa omituiselta! Ymmärrän jos oma lento-, laiva- tai junalippu on maksettava, jos haluaa mukaan, mutta ihmeellistä jos oman perheen jäsen jostain kotimaan sisäisestä pikkumatkasta rahaa alkaa kinuamaan! Mä olisin tuollaiselle jo sanonut, että ala jo laputtaa enkä kaipaa takaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja dorga:
Mies menee taas missä sattuu , ei voi edes soittaa mulle kun tietää ettei mulla ole puheaikaa. Ei ota mua mukaan , ellen anna rahaa. ja nyt ei taida ottaa mukaa vaikka antasinki rahaa. mun mielestä tuo on kiristystä..
miks mulle kävi näin?!?! ÄRSYTTÄÄ ISTU YKSIN KOTONA HIENOLLA ILMALLA , JA KAIKEN KUKKURAKS VIELÄ RASKAANA! viimeset viikot meneillää ja ukko menee missä sattuu eikä voi ees ilmottaa ittestäää , ei se ajattele ku omaa napaasa. pistää niin vihaks että oikee itkettää.

oli pakko purkaa miletä , tuntuu etten jaksa tätä "alistamista" !

Ja ikää on kummallakin kohta 17?

Alkuperäinen kirjoittaja Voimia:
:hug: kannattaa ehkä harkita jos vaihtaisit ukkoa :/

Silläkö se paranee?
Parempi olla ILMAN UKKOA, minkäänlaista. Ei tartte vaivata päätä minkäänsortin mulkulla, kaikki ne on jostainpäin valuvikasia.

ja eronnut oon, ,en tosin päässyt menoihin mukaan vaikka maksoinkin kodin kuluista väh. puolet ja annoin rahaa hänen menoihin. V'''tti kyllä. Siksipä eronnut. Eikä ole ikävä.
Nyt uus mies ja oon raskaana ja elo aika erilaista, siis hyvässä mielessä.

mä vaan annan sen tehä mulle mitä vaan.. oon niin tyhmä en voi syyttää tästä kuin itteäni.. sen tiedän , mutta miten saisin sen ymmärtämään mistä kaikesta luovuin sen takia , luovuin elämästäni , kavereistani melkein jopa perheestäni.. se ei arvosta mua tippaakaan.... itse olen senkin aiheuttanut , en jaksa enää itteeeni kohta. mun pää on ihan pyörällä...

mä en edes tajunnut, kuinka epäreilua oli kaikki. Mies touhusi ja harrasti ja minä kotona neljän lapsen kanssa, joskus mies katosi viikoksi enkä tiennyt milloin tulee takas. Rahaa ei ollu koskaan kunnollisiin perheen juttuihin, auto, remontti, ,matka niitä ei vaan sitte järjestynyt mitenkään, paitsi hänelle. Loppu välittäminen minun puoleltani vihdoin, onneksi ehdin vielä perustaa oman uuden perheen. Nyt exään ihankohtuulliset välit ja lapset tapaa ihan sujuvasti, edelleenkin tietysti enimmäkseen hänen ehdoillaan....

parisen vuotta ollaan tässä oltu. puolvuotta meni aika hyvin mut sitten romahti...... :'( haluan takaisin sen miehen joka hän ennen oli. rakastan häntä nyttenki todella paljon mutta sitä mitä hän oli ennen rakastan ääääääärettömän paljon !

meillä ei ollu mahdollisuuksia, ois voinu erota aikaisemminkin, mut tiedän yrittäneeni kaikkeni. Nyt ei asu kenenkään naisen kanssa eikä vakituiseen/ avoimesti ainakaan seurustele, vaikka erosta monta vuotta. Ollaan ihan kaverit nyt. Kaitpa seurustelu ei ollu hänen juttu??? Asuttiin välillä erillään ja silloin meni hyvin, seurusteltiin vaikka asuttiin eri asunnoissa ja eri paikkakunnilla. Sit yhteisessä asunnossa ei tullu mitään.

Yhteistyössä