Ottaa päähän, kun taas mennyt pyörästä renkaat

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tällä kertaa molemmat renkaat tyhjänä! |O :headwall: Pyörä jäi lauantaiyöllä baarin pihaan, menin sitä eilen hakemaan ja iloonen yllätys odotti! Ei ole kauaa, kun siitä meni takarengas.

Mietin vain, että olisko yks ihminen niin vittuutunut muhun, että tehny tuon. Kun tietää sen olevan mun pyörä. Kun se pyörä on saanut olla siinä rauhassa monta vuotta, kun olen töissäkin ollut. Nyt sitten kun tulee takkua yhden ihmisen kanssa, niin käy näin...pistää vähän miettimään.

Sitäkin mietin, että jos ne renkaat on vain tyhjätty eikä hajotettu. Mulla ei ole sellaasta pumppua joka sopis niihin venttiileihin. Pitää mennä isän työ ja testata ensin, että pysyykö ilma renkaissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattais olla jättämättä baarin pihaan yöksi, kato humalaiset keksii mitä vaan. Vai koitatkos kertoo että pääsit oikein autolla kotio.

Mun ja monen muun pyörä on ollut siinä monta kertaa eikä mitään ongelmia ole ollut.

Ärsyttävää!

Kesän aikaan meidän pihan polkupyöristä vietiin venttiileitä, minulta jopa kaksi kertaa! Ja tuossa reilu viikko sitten mun pyörä varastettiin, oli hyvin lukittuna. Meidän talon ulkovälinevarastosta on kans varastettu pyörä. V*ttu mitä sakkia!

Yhteistyössä