Ottaa päähän miehen huonot siittiöt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katariisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katariisa

Uusi jäsen
24.01.2009
28
0
1
En olis itsestäni uskonut että tämän menen ääneen sanomaan, mutta nyt ottaa tosissaan päähän. Kaks vuotta yritystä takana ja yks ainoa tuulimuna saatiin aikaiseksi... Väestöliitolla ollaan ja keskitytään nyt tohon mieheen ja sen helkutin huonoihin siittiöihin mitkä on menny itse pilaamaan. Horkkuja siis käyttänyt ja ei se raukka perkele tajunnut että niillä vaikutusta raskautumiseen. Ja lääkäri totesi että on herra kayttänyt omaa ehkäisyä!! Voi kerpele.....On sillä 2 lasta ennestään ja niistä tosin jo 10v. Joten ei ajatellut että nyt tällä iällä ei niitä niin vaan enää tehdäkään. Taas vaan odotellaan, että mitäs seuraavaksi. Nyt on jotenkin niin helvetin pinna kiriä tän asian kanssa ja tekis mieli ilmoittaa että senkus pumppaa itseensä mitä haluaa, että mä hankin koiran ja paijaan sitä elämäni loppuun asti!! Kiitos ja anteeksi :'(

En oo kuitenkaan sille siitä räjähtänyt vaikka mieli tekis.. Tietämättään vaan hukkas meidän perheen perustamisesta vuoden ja vähän yli. Lääkäri sille sanoi että ei ole mikään nuori poika enää ja on syytä epäillä niitä mömmöjä huonoista siittiöistä. Ja ne edelliset lapset on 10v. takaa milloin hän on ollut myös sen 10v. nuorempi. Kovin raskaasti asian otti ja tajuan kyllä ei tahallaan sitä tehnyt, mut ottaa päähän niin sanottu hukkaan mennyt aika... Hän lasta alkoi toivomaan mun kanssa ja nyt homma aukes että on koko ajan ollu "ehkäisy" päällä. Viimeiset horkut ottanut viime vuoden toukokuussa ja kovin pitkältä tää palautumis vaihe näyttää kestävän. Voi kura :'( Huomenna viedään taas uusi näyte siittiöistä ja saas kattoo onko niillä mitään mahdollisuuksia tai onko niitä ylipäätään koko näytteessä..

Uusimmat

Yhteistyössä