ottaa päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Liityin jokin aika sitten jäseneksi kuntosalille. Tarjoukseen sisältyi aika personal trainerin kanssa jolloin tutustuttaisiin laitteisiin ja tehtäisi oma ohjelma. Aivan huippu juttu ainakin minunlaiseni kuntoilijan kannalta jolle kuntosali maailma on täysin vieras. Laitteet täysin vieraita enkä oikeen tiedä mitä minun siellä pitäisi tehdä.
Noh, kävi kuitenkin niin että kun aika olisi ollut olin pojan kanssa sairaalassa. Eipä sillä hetkellä tullut mieleen peruuttaa aikaa kun lapsi makasi sairaalassa.
Viime viikolla kävin salilla ja selitin tilanteen. Vastaukseksi sain vain että tarjoukseen sisältynyt ilmainen kerta meni kun aikaa ei peruutettu. Ymmärrän kyllä että näin toimitaan mutta harmittaa silti aivan vietävästi! Ei minulla ole rahaa maksaa ylimääräistä siitä että saisin jonkun sieltä auttamaan alkuun ja nyt maksan sitten kuukausimaksua siitä että ihmettelen mitähän niillä vekottimilla kannattaisi tehdä...
Onhan siellä toki ryhmäliikunta tunnit joilla olenkin käynyt mutta olisi se kiva hyödyntää myös kuntosalia kun siitäkin maksan...

Siis kai olisit voinut ilmoittaa? Vai onko sinulla 10 lasta? Miten voi sitten ehtiä kuntosaliille. jos ehtii kuntosallille säännöllisesti ja on varaa siihen, pitäisi kyllä ilmoittaa jos ei jonnekin mene, johon odotetaan.
tämä on tätä nykyajan itsekkyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis kai olisit voinut ilmoittaa? Vai onko sinulla 10 lasta? Miten voi sitten ehtiä kuntosaliille. jos ehtii kuntosallille säännöllisesti ja on varaa siihen, pitäisi kyllä ilmoittaa jos ei jonnekin mene, johon odotetaan.

vai oliko lapsesi onnettomuudessa tai jotain ja oli kuolla, sitten ehkä ymmärrän.

Alkuperäinen kirjoittaja tuuti08:
oisko sulla ketää tuttua kuka vois tulla opastaa salille?

Toi oiskin hyvä idea. Täytyy miettiä löytyisikö ketään sellaista, äkkiseltään ei tule ketään mieleen. Mielummin maksaisin vaikka jonkun tuttavan kertakäynti maksun kyseiselle salille kun niitä huikeita summia joita ammattilaisen avusta pitäisi pulittaa.

Miten tuo 10 lasta tähän liittyy?
Mulla on 10 lasta, ja mie ainakin käyn kerran viikkoon jumpassa, eli kyllä sitä monen lapsen vanhempanakin saattaa silti olla mahdollisuus harrastaa säännöllisesti jotain.

vai oliko lapsesi onnettomuudessa tai jotain ja oli kuolla, sitten ehkä ymmärrän.

Ymmärrän kyllä sen että oma moka oli. Mutta ei tosiaan tullut omat kuntoilut mieleen kun lapsi rajussa vatsataudissa ja lääkärit vain hyssyttelee kunnes lopulta oltiin pari vuorokautta sisällä sairaalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ymmärrän kyllä sen että oma moka oli. Mutta ei tosiaan tullut omat kuntoilut mieleen kun lapsi rajussa vatsataudissa ja lääkärit vain hyssyttelee kunnes lopulta oltiin pari vuorokautta sisällä sairaalassa.[/quote]

Höh, no on ruma käytäntö kuntosalilla jos tollasta eivät ymmärrä. Jos lapsi on sairas niin ei todellakaan varmasti oo päällimmäisenmä mielessä mikään kuntosali! Toivottavasti lapsesi on jo kunnossa :)

Ap, mä ymmärrän sua todella. Kun lapsi sairastuu siinä ei todellakaan tule mikään muu mieleen. Tiedän kokemuksesta, että sitä elää vain sellaisessa humussa. Mä olisin varmaan vetäny sellaset herneet nenään kuntosalia kohtaan, että olisin irtisanoutunut koko hommasta ja mennyt muualle harrastamaan. Toivottavasti lapsesi on jo parantunut.

Yhteistyössä