Ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Ja ennen kuin kukaan ehtii sanomaan että oma vika niin sanon sen itse, eli ihan mun oma vika :mad:

Onneks mun ei tarvii enää koskaan kysellä nimivaihtoehtoja, koska ne aina "varastetaan". 3 vuotta sitten kerroin täällä että jos saan pojan niin siitä tulee Veeti Elias Antero.. Ei kauaa niin se ihan sama nimi oli meidän paikkakunnan lehdessä, sattumaako? - En usko :|

No milloinhan mä tässä viimeksi kysyin että olisiko Emil Onni Antero kiva nimi ja arvatkaa vaan oliko meidän paikkakunnan lehdessä eilen tuo nimi, mutta viimeinen nimi kuitenkin eri. Sattumaako -Tuskin taaskaan..

Voisko ihmiset käyttää omaa mielikuvitusta. Ja kiitos te ihanat Jyväskyläläiset jotka annoitte nuo nimet. Olis voinu keksiä edes erilaiset toiset nimet eikä niitä samoja..

*Avaa iiiiisooooon sateenvarjon :snotty:* alkaa varmaan p*skaa tippuu niskaan aikalailla..

Eikös nuo ole kohtalaisen yleisiä nimiä kaikki? Onnit, Eemilit ja Eliakset tuntuvat olevan kaikkien mielessä. Itsellänikin löytyi 7 ihmistä, joilla jopa sama sukunimi ja syntymävuodellakin vain muutaman heitto. Otin sitten originellimman nimen vanhemmalla iällä. Se voi olla sattumaa, siis, jos sellaiseen uskoo!

Voi olla että jotkut varastaa, mut mun miehen serkunpoika oli meidän tietämättämme saanut saman nimen kun meidän poika, ristiäiset viikon v'lein, eikä olla mitenkään läheisiä, eikä meille tuu samaa lehteäkään mistä olis tietty heidän poikansa nimi. Eikä nimessä ollut edes kuin yksi suvussa oleva nimi, kaksi muuta aivan "uusia" nimiä

Eikös nuo ole kohtalaisen yleisiä nimiä kaikki? Onnit, Eemilit ja Eliakset tuntuvat olevan kaikkien mielessä. Itsellänikin löytyi 7 ihmistä, joilla jopa sama sukunimi ja syntymävuodellakin vain muutaman heitto. Otin sitten originellimman nimen vanhemmalla iällä. Se voi olla sattumaa, siis, jos sellaiseen uskoo!

On tottakai, mutta se on jännä että kaikki nimet sattuu just olemaan samat. Varsinkin tuon veeti nimen kohdalla kaikki 3 nimeä oli samat ja samassa järjestyksessä.. Tämän toisen kohdalla vain kaksi ekaa nimeä samat. Tuntuu hiukan oudolta tosiaan että kukaan keksis ihan samaa nimeä näin nopeasti sen jälkeen ku mä olen siitä kyselly.. :ashamed:

Joo kun sä olet niin ainutlaatuinen, sun päästäsi tulevat ajatukset on niin ainutlaatuisia, kukaan muu ei todellakaan voi ajatella samaa.

Sä olet varmaan niitä ihmisiä, joiden ystävätkään ei voi hankkia samanmerkkistä autoa kuin teillä, koska sehän oli SUN ajatus!

Alkuperäinen kirjoittaja Voi anna mun kaikki kestää;21943244:
Joo kun sä olet niin ainutlaatuinen, sun päästäsi tulevat ajatukset on niin ainutlaatuisia, kukaan muu ei todellakaan voi ajatella samaa.

Sä olet varmaan niitä ihmisiä, joiden ystävätkään ei voi hankkia samanmerkkistä autoa kuin teillä, koska sehän oli SUN ajatus!

lähinnä vaan mietityttää ku jollekin tulee sama mieleen pari viikkoa sen jälkeen ku mä olen sitä täällä kyselly..
ja ei, en ole sellainen ihminen. mulle on ihan sama vaikka kaikilla kavereilla olis samanlaiset puhelimet, autot, talot ja vaatteet... Ja sillä nimellä ei niin väliä olis jos se olis otettu vasta sitten ku lehdessä se on ilmoitettu. Jotenkin ärsyttää nyt antaa samaa nimeä ku sit joku ajattelee että myö on matkittu ja mä en tahdo olla sellainen.. Anteeksi siitä!!!!!!

[QUOTE="vieras";21943168]:laugh:
Kerro täällä ensi kerralla nimeksi Nico-Petteri Uljas Yrjänä
:laugh:[/QUOTE]

p-p-p-p-p-y-r-r-r-r-r-r-r-s-s-s-s-s-k :laugh: joo ei mullakaan muuta.
Plus toi aloittajan aloitus, ihan pyrsk oli kyllä myös.
Kiitos teille, nyt olikin kuukauden paras ... olette kykeneväisiä, täytyy tunnustaa.

No voihan ihan hyvin olla,että ne toiset on miettineet nimet jo kauan ennen sua,mutta eivät vaan ole tälle palstalle ajatuksiaan tulleet huutelemaan.Mun mielestä on melkoisen itsekeskeistä kuvitella,että joku ihan tosissaan tältä palstalta nappaisi kokonaisen nimirimpsun lapselleen vain koska joku täällä on sitä ehdottanut..

Mitä se haittaa jos jollain on sama nimi jos se ei ole kukaan sun tuttusi/ sukulaisesi?

Kaverilla on Emil Onni mutta viimeinen nimi ei täsmää. Kyllä ne on aika suosikkinimiä nyt kaikki.

No anteeksi jos mainitsin että aikamoista sattumaa juuri sen jälkeen ku niistä täällä kerroin. Ja sateenvarjo on ollu kauan aikaa auki, joten ei mua haittaa vaikka tuollaista kommenttia tulee.
TOTTAKAI muillakin on nimiä emil, veeti ja onni.. EI SE MUA HAITTAA... Te ette vaan jaksa/halua ymmärtää mitä mä OIKEASTI ajan takaa.. Ja joo, olen naurettavin, sen olen tiennyt aina :cool:

Kiitos ja kumarrus. Kyllä täällä näkee muitakin joita ärsyttää/vituttaa mitä ihmeellisemmät asiat..

Yhteistyössä