Ottaako muutkin jo liikkumaan oppineen vauvan mukaan vessaan vai uskallatteko jättää yksikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylireagoinko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ylireagoinko?

Vieras
Mun on pakko ottaa tuo 8kk ikäinen vauva mukaan vessaankin. Muuten hän ei enää sitterissä istu, mutta vessareissun ajaksi hänet on kätevä kahlita siihen ja ottaa mukaan. En uskaltaisi jättää yksikseen -on niin nopea käänteissään, että heti kyllä keksisi jonkun vaaran paikan. Vaikka on yritetty koti mahdollisimman turvalliseksi tehdä, niin eihän sille mahda mitään, kun saattavat kupsahdella jne...

Meillä kohta 2v. poika on aina tullut vessaan mukaan, vieläkin tulee, vaikka muitakin olisi kotona, kun äitiä ei halua jättää silmistään. Ehkä vähän hemmottelen, mutta mulle se ja sama. En tykkää huudattaa oven takana. Ja jos kahdestaan ollaan kotona, niin vähintään ovi auki siellä istuskelen, mutta mielummin otan mukaan, ettei sillä aikaa laita paikkoja palasiksi.

mä käyn ovi auki jos ollaan kaksin kotona. 2vuotias tulee joskus mukaan,joskus ei. usein laittaa oven kiinni ja valot pois. siellä sitten istua jökötän pimeässä.

Meillä oli vaihe tossa n.1v tienoissa ettei uskaltanut jättää yksin kun siirsi tuoleja ja kiipes keittiön pöydälle, lieden päälle ja yläkerrassa taas rappusten kaiteille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ylireagoinko?:
Mun on pakko ottaa tuo 8kk ikäinen vauva mukaan vessaankin. Muuten hän ei enää sitterissä istu, mutta vessareissun ajaksi hänet on kätevä kahlita siihen ja ottaa mukaan. En uskaltaisi jättää yksikseen -on niin nopea käänteissään, että heti kyllä keksisi jonkun vaaran paikan. Vaikka on yritetty koti mahdollisimman turvalliseksi tehdä, niin eihän sille mahda mitään, kun saattavat kupsahdella jne...

entäs jos laitat pinnasänkyyn siksi aikaa? ja leluja mukaan? meillä viihtyi yhdessä vaiheessa näin, nykyään ovi auki käyn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ylireagoinko?:

entäs jos laitat pinnasänkyyn siksi aikaa? ja leluja mukaan? meillä viihtyi yhdessä vaiheessa näin, nykyään ovi auki käyn.

Joo, laitankin, jos oon yläkerrassa. Mutta alakerrassa käytän tuota sitterikonstia.

Olen jättänyt yksin...

Nyt just meinas käydä hassusti kun mies oli mennyt vessaan ja jättänyt pojan keittiöön...keittiön laatikoista on otettu vetimet pois mutta näppärä poika avaa ne yks kerrallaan alhaaltapäin..mies sano että oli tullut sellanen tunne että nyt vessasta pois ja onneks meni, poika hakkas keittiön porttia fileerausveitsellä :o
Mutta jos tuon ottaa mukaan niin avaa kellarin oven ja siinä on portaat heti :/

Kyllä roudaan ton 9kk ikäsen mukaan, se ehtii muuten vaikka mihin sillä aikaa.
Jätän oven auki ja pistän tytön istumaan siihen ovelle ja ihmettelemään itteensä viereisestä peilistä.

Jätin yksin (meillä on lapsiystävällinen koti; kaikkeen sai koskea, ja ne joihin ei saanut oli lukkojen takana), mutta useimmiten äidin pikku perskärpänen konttasi ihan itse mun perässä vessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Tulee mukaan ilman erillistä kutsua :D

Näin meilläkin:) Tulee itku jos jätän ovan taakse, tai sitten en pääse enää itse pois veskistä kun seisoo ovea vasten.

Sama meillä. Ja kuopuksen ollessa vauva en ees uskaltanut jättää esikoisen kanssa häntä, kun tuppas olee mustasukkasena vähän väkivaltainen. On monet kerrat tullu oltua isommallakin hädällä vauva sylissä, kun ei ees se sitteri oo kelvannut hänelle.

Yhteistyössä