Ottaako puheeksi vai ei (miestä koskee)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettii hänn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tä maailma jotenkin nyrjähtänyt, kun ihmiset ei edes saa enää runkata rauhassa????
Pitäisköhän ap:n asentaa kamerat makkariin, niin voit sitten käyttää kuvattua videomateriaalia todisteena...
iskee vaan kauhee pettymys kun ukko niistääkin neneäänsä paperiin ja jättää paperin lattialle.
:ROFLMAO:

En tod. haluaisi saada miestä "kiinni" sellaisesta puristelusta. En haluaisi tietää jos sellaista tapahtuu!! Enemmän vaan mietin mikä on, jäikö se riita painamaan ja kun olen seurannut, hän on vaikuttanut jollain tapaa etäiseltä. Ei kuitenkaan sano mitään.

Siis mitkä tarpeet? Jos oli :poop::poop::poop: kakkaa, niin on syytä keskustella, että onko tuollainen oikein normaalia, kun jättää niitä vielä sängyn viereen. Jos muusta oli kyse, niin voi huomautella, että roskat voisi viedä roskiin.

Ei mun kyllä moisesta tarvitse fantasioida.

Mutta sen kyllä uskon. Seksi ei kiinnosta, ei sit hippuakaan ja huipuksi ollaan vaatimassa miestä tilille kun tyydyttää normaaleja tarpeitaan. Voi jessus!
Tämäkin tieto kiinnosti korkeintaan kiviä. Eikös tälläkin palstalla ole ihan oma osio seksijutuille? Mene sinne noine juttuinesi ja jätä seksielämäsi tarkka raportointi täällä vähemmälle. Sellainen kun ei ole millään lailla tarpeen, eikä ihmisiä kiinnosta törmätä horinoihisi milloin missäkin ketjussa.

Sakset auki niin miehen ei tartte runkata.

Mies kannattaa ensin opettaa tekemään tarpeensa pottaan ja kun se sujuu ongelmitta, voi pikku hiljaa siirtyä wc-pöntön käyttöön. Noihin asioihin perehdyttäminen olisi kyllä kuulunut miehen äidille, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan.

Tämäkin tieto kiinnosti korkeintaan kiviä. Eikös tälläkin palstalla ole ihan oma osio seksijutuille? Mene sinne noine juttuinesi ja jätä seksielämäsi tarkka raportointi täällä vähemmälle. Sellainen kun ei ole millään lailla tarpeen, eikä ihmisiä kiinnosta törmätä horinoihisi milloin missäkin ketjussa.

Mene nyt ja etsi itsellesi mies ettei tarvitse olla noin vitun kireä.

Tää ketju on seksiaiheinen. Turha kitistä.

Kiinnosti kaikkia muita kuin sua. Mene itse juna-asemalle karjumaan tupakoitsijoille.

Kuka ihme käyttää runkkaamisesta ilmaisua "itsensä puristelu", ja vielä miettii että onkohan miesrukka puristellut itseään koska aiemmin oli riitaa :'D.

Sellainen, joka ei tykkää käyttää rumia ilmaisuja kauniista asioista paitsi tästä jutusta tietty vois käyttää mitä ilmaisua vaan kun ei se nyt ole mikään kaunis asia...

Ajattelin vaan että johtuisi siitä riidasta koska ne osuivat samaan aikaan ajallisesti nämä tapahtumat.

Tänään miehen sängyn vieressä oli sellainen paperimytty. Ajattelin jättää siihen mutta sitten nostinkin. Siinä oli selvästi...ns tarpeet. Siis mies oli itse puristellut ilmeisesti itseään ja tehnyt tarpensa paperiin. Mä vaan mietin että tuntuu että pitäis ottaa puheeksi mutta en kyllä tajua miten. Toisaalta miksikä se siitä tulee. Muuten jää vaivaamaan.

No mä en ainakaan sen ihmeemmin miettis puheeksi ottamista, mainitsisin miehelle vaan et vois jatkossa viedä mällirättinsä roskikseen.

Sellainen, joka ei tykkää käyttää rumia ilmaisuja kauniista asioista paitsi tästä jutusta tietty vois käyttää mitä ilmaisua vaan kun ei se nyt ole mikään kaunis asia...

Ajattelin vaan että johtuisi siitä riidasta koska ne osuivat samaan aikaan ajallisesti nämä tapahtumat.
Kaikelle löytyy kyllä ihan neutraalit ja asialliset nimityksetkin. Tuollaisia nimityksiä käyttävät yleensä myös pupuilevat tai heiluttelevat peittoa o_O Ei tarvitse käytellä rivoja nimityksiä, muttei myöskään kaikenmaailman kiertoilmaisuja,

Sitä itsensä puristelua voi ihan hyvin kutsua itsetyydytykseksi.

Yhteistyössä