Ottaisin mieluummin kusipäisen, hoikan naisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kiitos läskeille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kiitos läskeille

Vieras
kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.

Ottaisit mitä varten? Siis panoksi? Toki siinä tapauksessa ei ongelmaa, mutta mietipä eläväsi kusipään kanssa 30 vuotta. Lisäksi todennäköisesti käy ajan kuluessa niin, että sinulla on kusipäinen JA läski nainen, kun varsinkin vaihdevuosien jälkeen naiset tuppaavat lihomaan. :D

Miehet on muuten lihavampia kuin naiset ;)

• Tykkää
Reactions: kahden pienen äiti
Onko aloittaja sama kuin edellis päivien anti-läski provoaja? :D on tainnut tuhtityttö antaa pakit AP:lle ja nyt kehittää ja kovasti :D :D
mut jooo.... Siitä se laihakin vanhenee, kurtistuu ja rumenee ajan kanssa... Onko sellaistakaan niin kiva katsella jos vielä on hapannaama luonteeltaan?

[QUOTE="vieras";26950349]Ottaisit mitä varten? Siis panoksi? Toki siinä tapauksessa ei ongelmaa, mutta mietipä eläväsi kusipään kanssa 30 vuotta. Lisäksi todennäköisesti käy ajan kuluessa niin, että sinulla on kusipäinen JA läski nainen, kun varsinkin vaihdevuosien jälkeen naiset tuppaavat lihomaan. :D Miehet on muuten lihavampia kuin naiset ;)[/QUOTE]

Mä ajattelen niin,että panna voi lihavankin kanssa,mutta kyllä sen vakituisen kumppanin ois hyvä olla suht hoikka ja pitää itsestään huolta. Kyllä voin myöntää,että musta olisi kamalaa jos mun mies lihois monta kymmentä kiloa ja olisi sitten läski. Ja tuo on ihan paskapuhetta,että naiset tuppaa lihomaan vaihdevuosien jälkeen. Tai joo,varmaan se lihominen on silloin "helpompaa",mutta kaikki riippuu aivan siitä miten pitää itsestään huolta ja päästääkö itsensä lihomaan.

Miehet on muuten lihavampia kuin naiset ;)[/QUOTE]

Minä ymmärtäisin tuon ajattelutavan, kun itsekin ottaisin mieluummin lihavan pienen miehen kuin PITKÄN! En yksinkertaisesti pystyisi olemaan pitkän ja hoikan miehen kanssa...
Mutta...kaverini on se hoikka kusipää.....Ja koska on kusipää ja ajattelee vaan itseään,pettää kaikkia miehiään vähintään kerran kuussa ;) Että enpä suosittelisi sitäkään..

Olisi mielenkiintoista tietää, onko lihavien ja laihojen ihmisten seksifrekvensseissä tai parisuhteen prosentuaalisissa todennäköisyyksissä isojakaan eroja. Moni lihoo vakiinnuttuaan, mutta haluaisin tietää, että jos otettaisiin vaikka 100 pulskaa ja 100 laihaa naista ja seurattaisiin heidän pariutumistaan vaikkapa viiden vuoden ajan, mikähän olisi suhdelukku näiden ryhmien välillä tutkimuksen lopussa? Uskaltaisin väittää, että melko tasan. Tuskin laihoilla mitään valtavaa etua tässä kisassa olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiitos läskeille;26950227:
kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.

no sitten sä vaan otat sen. mitäs sitä tänne höpläät ämmä? ai se olikin se syy kun et saa yhtään ketään oli ne läskejä tai epäläskejä...
ne joilla on naisia niitten ei tarvi rääkyä missään palstoilla eikä niillä ole aikaa siihen :lauhgh:

miksi muka tämä asia sinua vaivaa jos ei koske millään tavalla. en minäkään ota tietynlaisia miehiä mutta en ala niitten eri ominaisuuksia täällä luettelemaan.
oikeesti kertoo kyllä, siitä puhe mistä puute.

Lihava pystyy laihduttamaan mutta kusipäästä on vaikeampaa muuttua mukavaksi. Ja entäs jos se hoikka kusipää lihoo?
Mun mielestä mies saa olla hoikka tai lihava, mutta ei tyhmä ;)

Itsekin hoikkana, mutta en onneksi sentään kusipäisenä naisena voin myöntää etten ottaisi lihavaa miestä itselleni, olisi hän kuinka mukava tahansa. Jos ei pidä itsestään huilta, niin se vain on niin epäseksikästä, ettei kolahda tänne. Toki sen hoikankin miehen pitää olla itsestään huolehtiva, ettei olisi 10v kuluttua lihava sohvalla makaaja. Onneksi läskit kit tykkäävät toisistaan, niin jää ne hoikat toisilleen.. ;D