H
Häähää
Vieras
Tämän läskin ( 178/92 ) bongasi komee miehekäs sporttinen komistus 4 v sitten ja tällä tiellä ollaan edelleen
Mulla on asiat enemmän kun hyvin, jos vertaa sinkkuihin hoikkiin naisiin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiitos läskeille;26950227:kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.
on myös ylipainoisia joilla on suhteessa pieni pylly vaikka kiloja onkin kertynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Täääää;27762716:Ei ketään voi oikeasti kiinnostaa jos on perä niin kuin 7 leivän uuni, ei hemmetti, ei!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiitos läskeille;26950227:kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.
läskeistä pääsee eroon mut luonteelleen ei kukaan voi mitään![]()