Ottaisin mieluummin kusipäisen, hoikan naisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kiitos läskeille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämän läskin ( 178/92 ) bongasi komee miehekäs sporttinen komistus 4 v sitten ja tällä tiellä ollaan edelleen :p Mulla on asiat enemmän kun hyvin, jos vertaa sinkkuihin hoikkiin naisiin :D

on sairastunut syöpään?
Minusta ei ole siihen. Ei todellakaan. Niin hirveä isosiskoni minua kohtaan on ollut. Sukulaisuus ei merkkaa millin vertaa enää. En aio mennä sairaalaankaan, en todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiitos läskeille;26950227:
kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.

Ota sinä mieluusti se kusipää niin riittää muille sitten niitä mukavia. :)

Sama viesti tänne:

Taasko tämä sama läskiasiaan addiktoinut ihminen täällä huutelee? Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin dissata yhtä ihmisryhmää. Ihan sama, toiset on läskejä ja toiset ei, mitä se sua närästää? Huolehdi vaan omasta painostasi ja "ystäviesi" painosta!!

[QUOTE="Vieras";26950677]Itsekin hoikkana, mutta en onneksi sentään kusipäisenä naisena voin myöntää etten ottaisi lihavaa miestä itselleni, olisi hän kuinka mukava tahansa. Jos ei pidä itsestään huilta, niin se vain on niin epäseksikästä, ettei kolahda tänne. Toki sen hoikankin miehen pitää olla itsestään huolehtiva, ettei olisi 10v kuluttua lihava sohvalla makaaja. Onneksi läskit kit tykkäävät toisistaan, niin jää ne hoikat toisilleen.. ;D[/QUOTE]

Aha, ihme ja kumma ku miulla on hoikka mies eikä muuten miulla koskaan ollu läskiä miestä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiitos läskeille;26950227:
kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.

Miten multa on tämmönen helmi jääny huomaamatta
mdr-mort-de-rire-284923.gif

Ap on oikeasa, en ottaisi läskiä miestä. Toki viisi lasta synnyttäneenä ja ikää omaavan se vartalossa jotenkin näkyy, mutta läskiä ei ole.
Nuoret naiset ovat niin lihavia, että tuollaisia asioita joutuvat nuoretkin miehet miettimään, kumman haluan.

Ottaisin mieluummin kykenevän pitkäkullisen ja paksulla varustuksella olevan toyboyn kuin perusjuntin jolla akti kestää about max 3min... ja naama loistaa kuin kello sen jälkeen.