Ottaisitko vastaan 3 lapsella olleet vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin varmaan ostanut esikoiselle uudet, juuri mieleiseni. Vaunuja kuitenkin käytetään joka päivä, ja itse haluan että ne on kanssa ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään meille sopivat. Toisaalta, mikäli rahasta olisi tiukkaa, niin tottakai ottaisin kiitollisena vastaan käytetyt ellei nyt ihan romut ja homeessa ole.

mä oon yrittänyt päästä omista vanhoista eroon, mutta kukaan ei niitä huoli. Ei löydy heittoaisaa niistä. huutikseen en uskalla laittaa, kun ovat kuitenkin vanhat. :/ pitää varmaan säilyttää lapsille muistona.

Minä olisin ottanut vastaan. Ja otinkin. Ja hyvin esikoinen nukkui niissä. (meillä vaunut ovat lähinnä vain ja ainoastaan ulkona nukkumista varten.
Ja nyt toisen lapsen kohdalla "ostin" vielä vanhemmat vaunut. :saint:

Mutta ap, sehän on teidän oma valinta, eikä se vaunujen tarjoaja voi nokkaansa koputtaa. =) :hug:

Heh, kyllä mä oon tuskaa tuntematta ostellu esikolle käytettyä, ei sille ole vaatteitakaan uutena kun muutamat.
Eli jos ovat olleet suht siistit ja kerta ilman saa niin tottakai olisin ottanu, mä en nää mitään syytä miks esikoiseen pitäis syytää rahaa yhtään sen enempää kun toiseen tai kolmanteen.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
mä oon yrittänyt päästä omista vanhoista eroon, mutta kukaan ei niitä huoli. Ei löydy heittoaisaa niistä. huutikseen en uskalla laittaa, kun ovat kuitenkin vanhat. :/ pitää varmaan säilyttää lapsille muistona.

laitappa kuvaa

esikoiselle ostettiin uudet, toinen kun syntyi ostettiin käytetyt kaksosten vaunut, kolmannelle ostettiin matkarattaita 1+2 pakkaiset kun reissuun lähdettiin, neljäs kun syntyi niin ihana naapuri antoi käytetyt vaunut jotka ovat meillä käytössä mökillä ja mummolassa, ettei tarvitse sinne lähtiessä pakata vaunuja mukaan.

käytetyt.. !!!!!!!!olisin laittanut sen 400e sit vaikka lapsen tilille, jos ylimääräistä niin paljon kerta on. jos vaunut kuitenkin osoittautuu huonoiksi, olisin sitten harkinnut uusia tai korjaillut vanhat. itse ostettiin vaunut, 50e + uudet renkaat siihen 40e ja kelpasi.. en tiedä monella oli olleet. mutta ei tuosta lapsesta sen huonompi silti tullut vaikka ei ollutkaan 2008 mallia. pesin kangasosat hyvin.. patjoja myöten.. oli lähes kaikki irrotettavissa

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:

laitappa kuvaa

mä ostin huutiksesta käytettynä omani.. ei kaikilla ole vara laittaa 400e vaunuihin.. yritä myydä siellä.. vaikka 50e... jos tosi vanhat.. joku ostaa kyllä mökkivaunuiksi tai ihan vaki käyttöön.

Voi ei ja mä ostin en-tiedä-kuinka-monella-olleet vaunut esikoiselle. Maksoivat 10 euroa. Kakkonenkin kulki niissä ja kolmaskin saa vielä ainakin parvekkeelle, jos ovat ruostuneet rikki... Näin sitä voi ajatella eri tavoin. Mä satsasin näihin joka päivä käytettäviin pitkäikäisiin rattaisiin - ne ostin uutena, koska halusin, että ovat kapeat ja kevyet ja "tietynmerkkiset" :)

ilman muuta käytetyt.

nyt vauva 6kk on käyttänyt kympin maksaneita kierrätys-yhdistelmiä jotka alkaa kyllä jo vähän hajota. Pitäis ostaa uudet. Tai jotain.

Mut kun mietin että tuoko se muutama satanen tosiaan NIIIN paljon lisäarvoa siihen... vois senkin käyttää johonkin muuhun....

(niin, jos mulla olis auto niin se olis varmaan vanha tojota, enemmän nolottaisi jos olis uusi auto tai uudet vaunut... )

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Ottaisin ilmaiseksi vaunut, käyttäisin niitä ekat 6kk ja sitten ostaisin uutena pelkät rattaat.

Itse tein suurinpiirtein näin eli vaunut oli käytetyt 2:lla lapsella olleet, tosin hyväkuntoiset ja rattaat ostin sitten uudet ja hyvä, kun meni näin... meillä poika ei viihtynyt vauvana vaunuissa yhtään. Rattaissa tulikin sitten kuljeteltua pidempään ja olivat kovassa käytössä.

Yhteistyössä