Ottakaa tää pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiii

Vieras
En kestä enään.. Rv 25 alkoi nyt. Haluan lapsen ulos.. Abortti oli mielessä aikaisemmin mutta oli liian myöhäistä kun testin tein.. Olen yksin ja muutenkin masentunut.. Itsemurhaa mietin ja kaikkia mahdollisia keinoja.. En jaksa!!

kun jotenkin voisin sinua auttaa niin mielelläni sen tekisin! nyt vain huomenna luuri käteen ja pirautus neuvolaan ja avoimesti kerrot tunteesi.
onko teilläpäin turvakotia? soita vaikka nimettömänä sinne ja kaysele mitä tehdä.

missä asut? millä viikolla olit kun raskaus selvisi? jollet tahdo pitää lasta voit antaa sen adoptioon. sinulla on enää 4 kk jäljellä, se on lyhyt aika, jaksat varmasti jotenkin. koeta olla murehtimatta ja masentumatta, olo siirtyy vauvaan :(

minäkin voisin edellisen tavoin ottaa omakseni :)

Miten voisin vielä 15viikkoa odottaa..kuunnella kaikkien uteluita yms..? Jos voisin siirtää tämän jonkun sitä oikeasti haluavan sisään niin en miettisi hetkeäkään.. En ole edes ansainnut lasta.

Jos susta on vaikea puhua ihmiselle kasvotusten niin soita vaikka sun äitiysneuvolaan ja sano puhelimessa mikä sun olosi on. Sitten kun näet (toivottavasti pian!) neuvolantädin, niin hän varmasti ottaa asian puheeksi ja sunkin on taatusti helpompi puhua kun toinen tekee alotteen.

Tai jos haluat apua nyt heti, niin käy kattoon jos tuolta löytyisi sopiva taho kehen ottaa yhteyttä http://www.apua.info/fi-FI/apuanopeasti/

Miten voisin vielä 15viikkoa odottaa..kuunnella kaikkien uteluita yms..? Jos voisin siirtää tämän jonkun sitä oikeasti haluavan sisään niin en miettisi hetkeäkään.. En ole edes ansainnut lasta.

voi, en jostain syystä lukenut tarkasti, että olet niin masentunut, että harkitset itsemurhaa..... nyt sun pitää jaksaa huomenna yksi ainoa soitto, soitto neuvolaan. heidän tehtävä on auttaa asiaa eteenpäin. pyydä apua, älä jää yksin. auttaisin heti, jos sinuun saisi yhteyden. :hug:

asut helsingissä soita sos autolle 040 5032 199
tulevat juttelemaan ja auttavat!! tee se itsesi ja pienen lapsen vuoksi. sinun ei lasta tarvitse pitää mutta anna hänen elää ja elä itsekkin!! voimia

Asun Varsinais-Suomen alueella.. Joo ei ole provo! Söin kyllä ihan pillereitä, myönnän muutaman kerran unohdin ottaa mutta muuten aina ajallaan! Ja tein testin rv 18 lopulla.

Ja siis masennusta ollut kauan, siihen syitä on monia enkä nyt viitsi niitä alkaa selittämään.. Mutta pahentunut nyt tänä aikana.. Eikä ihmekkään, monet kärsii lapsettomuudesta ja itse ajattelen näin.. Ei ehkä uskoisi mutta rakastan lapsia ylikaiken.. En vaan pysty tälläiseen nyt..enkä yksin..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Asun Varsinais-Suomen alueella.. Joo ei ole provo! Söin kyllä ihan pillereitä, myönnän muutaman kerran unohdin ottaa mutta muuten aina ajallaan! Ja tein testin rv 18 lopulla.

miksi sanot ettet ole ansainnut lasta? tahtoisitko silti lapsen siis, mutta tuntuu ettet ole sitä ansainnut? minkälainen elämäntilanne sinulla on muuten, oletko koulussa, töissä, työtön ja minkäikäinen?

jos tahdot lapsen niin selviätte varmasti! jollet tahdo niin lapsesi saa suomessa hyvin kodin perheestä, jonne lasta todella odotetaan.

Enkö nimenomaan kirjottanut että pillereitä söin?? Voisit ottaa asioista selvää ennen kun alat tuomitsemaan.. Arvasin että tämä on ihan vääräpaikka asiasta puhua kun aina on noita k*sipäitä jotka on itse niin täydellisiä.. Mutta kirjoitin nyt kuitenkin..

Olen työtön, opiskelemaan piti nyt syksyllä mennä mutta sekin jäi tämän takia. Ja parikymppinen olen..