Alkuperäinen kirjoittaja mm:mutta ilman ehkäsyä silti menit panemaan..
Nyt kuule rajotas vähän. Se ei auta ap:ta paskan vertaa että auot päätäs.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:mutta ilman ehkäsyä silti menit panemaan..
Alkuperäinen kirjoittaja soita nyt johonkin:tai tää
http://www.turunensi-jaturvakotiry.fi/index.asp?sivu=selma
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Enkö nimenomaan kirjottanut että pillereitä söin?? Voisit ottaa asioista selvää ennen kun alat tuomitsemaan.. Arvasin että tämä on ihan vääräpaikka asiasta puhua kun aina on noita k*sipäitä jotka on itse niin täydellisiä.. Mutta kirjoitin nyt kuitenkin..
Olen työtön, opiskelemaan piti nyt syksyllä mennä mutta sekin jäi tämän takia. Ja parikymppinen olen..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Joo ei auta mun tilannetta se että täälä asioista puhun, mut kukaan ei pakota sua lukemaan.. Joten pidä mielipitees vaikka omanatietonas..
Onneks täälä näyttää olevan paljon myös ihmisiä jotka osaa puhua asioista ihan niinkun aikuisten ihmisten kuuluukin! Kiitos niille.
Jos vaikka tilanne kääntyisikin hyväksi esim parin kuukauden päästä, jaksaisin elää synnytykseen, synnyttäisin ja pitäisin lapsen..rakastaisin häntä yms niin miten voisin ikinä katsoa häntä silmiin ja sanoa rakastavani kun olen miettinyt hänen ja itseni murhaa yms..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Joo ei auta mun tilannetta se että täälä asioista puhun, mut kukaan ei pakota sua lukemaan.. Joten pidä mielipitees vaikka omanatietonas..
Onneks täälä näyttää olevan paljon myös ihmisiä jotka osaa puhua asioista ihan niinkun aikuisten ihmisten kuuluukin! Kiitos niille.
Jos vaikka tilanne kääntyisikin hyväksi esim parin kuukauden päästä, jaksaisin elää synnytykseen, synnyttäisin ja pitäisin lapsen..rakastaisin häntä yms niin miten voisin ikinä katsoa häntä silmiin ja sanoa rakastavani kun olen miettinyt hänen ja itseni murhaa yms..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Pamppelsson: olen kyllä käynyt neuvolassa. Mutta sielä kun annettiin se joku sähköpostiosoite niin sanottiin että se on jotenkin ns. yleinen ettei kannata esim. henkilötunnusta kirjoittaa missään nimessä tai muutakaan tärkeää. Että mielellään sitä ei käyttäisi.. Tiedä sitten miksi edes tällainen osoite on..
Seuraava aika kuun lopussa..
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Pamppelsson: olen kyllä käynyt neuvolassa. Mutta sielä kun annettiin se joku sähköpostiosoite niin sanottiin että se on jotenkin ns. yleinen ettei kannata esim. henkilötunnusta kirjoittaa missään nimessä tai muutakaan tärkeää. Että mielellään sitä ei käyttäisi.. Tiedä sitten miksi edes tällainen osoite on..
Mun mielestä jokaisen kaupungin / kunnan työntekijöillä on ihan niinkin yksinkertainen osoite kun etunimi.sukunimi@kyseinenkunta.fi.
Kokeile edes!
(ne on varmaan antanut sen yleisen osoitteen siksi, että jos joku jotain aikaa tms peruu niin tieto menee kaikille jos ei vaikka "oikea" neukkutäti silloin ole paikalla. )
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:...niin miten voisin ikinä katsoa häntä silmiin ja sanoa rakastavani kun olen miettinyt hänen ja itseni murhaa yms..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Pamppelsson: olen kyllä käynyt neuvolassa. Mutta sielä kun annettiin se joku sähköpostiosoite niin sanottiin että se on jotenkin ns. yleinen ettei kannata esim. henkilötunnusta kirjoittaa missään nimessä tai muutakaan tärkeää. Että mielellään sitä ei käyttäisi.. Tiedä sitten miksi edes tällainen osoite on..
Mun mielestä jokaisen kaupungin / kunnan työntekijöillä on ihan niinkin yksinkertainen osoite kun etunimi.sukunimi@kyseinenkunta.fi.
Kokeile edes!
(ne on varmaan antanut sen yleisen osoitteen siksi, että jos joku jotain aikaa tms peruu niin tieto menee kaikille jos ei vaikka "oikea" neukkutäti silloin ole paikalla. )
Ja voi löytyy puhelinluettelosta tai netistä tk:n sivuilta, tai vaihteestakin voi kysellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Pamppelsson: joo tiedän..pitääkin varmaan kokeilla mikäli perille menisi.. Tai sitten soitan ensin ja kysyn että onko sellainen osoite olemassa että nyt haluaisin kirjoittaa asiasta mistä en pysty oikein puhumaan..tms..
Alkuperäinen kirjoittaja No nyt:Hei, ihan tosissaan otat humenna yhteyttä tuonne Turun ensi- ja turvakotiin, ensikodin puolelle. Se on yksityinen, eivätkä luovuta tietoa eteenpäin ilman lupaasi... Toiminta perustuu sinun ja lapsesi yhteisen elämän alun tukemiseen... Itse olen ollut kyseeisessä paikassa esikoisen synnyttyä 3 viikkoa. Ajattelisin sen olevan sinulle ja lapsellesi oikea paikka, he haluavat auttaa, tukea niin paljon kuin vain tarvitset. Ihan kaikissi asioissa...