Ottisitko vastaan luovutetun elimen jos lapsesi tarvitsisi sitä? Jos et itse olis valmis luovuttamaan oman lapsesi elimiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Mä luulen et joku kieltäytyis vain uskonnollisista tms syistä ottamasta lapselle siirtoelintä, mut voi kieltäytyä antamasta sitä tunnesyistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Kysymys tuli mieleen tuosta toisesta elintenluovutus-ketjusta. Haluaisin tietää onko toiset valmiita ottamaan mutta ei antamaan? Vai eikä silloin halua kumpaakaan jos kieltäytyy luovuttamasta?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Mä luulen et joku kieltäytyis vain uskonnollisista tms syistä ottamasta lapselle siirtoelintä, mut voi kieltäytyä antamasta sitä tunnesyistä.
Sellaisiahan ihmiset muutenkin on, ottavat kaiken mitä vaan saa, mutta eivät anna omastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja !:hyi, sellainenhan on kuittenkin ollut jonkun toisen sisässä, eikä sitä tiedä millaisen ihmisen sisältä se on kaivettu...joku pakolainen, tai xxxxxlainen, tai tiedä vaikka joku muu xxxxxri!
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Tekisin siis puolin ja toisin, luovuttaisin ja ottaisin vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:En ottaisi vastaan luovutettua elintä vaan antaisin lapseni saada se, jos hän sitä tarvitsisi. Millainen isä ottaisi itselleen kolmannen munuaisen jos hänen lapsellaan ei olisi yhtäkään?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tottakai. Jopa sen sydämen, mitä en olisi omilta lapsiltani valmis luovuttamaan.