Ou shit, tuli ostettua "hajullista" pesuainetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Vuosia oon hajusteetonta käyttänyt, mut nyt aamulla kävin säpäkkänä hakemassa lähikaupasta pesuainepullon. Aiemmin käyttämääni merkkiä ei ollut ja otin sit ajatuksissani Pirkkaa.

Koko kylppäri haisee ny :|

Mitä pesuainetta te käytätte?

Serton jauhetta, on zeoliititonta.

Nestemäistä omo coloria käytetään jonkin verran, mutta se tuoksuu niin voimakkaalle, että harvemmin tulee käytettyä.

Jostain syystä ostin jokin aika sitten arielin nestemäistä pesuainetta, muka vaihteluksi (en tiedä, miksi ihmeessä niin tein) ja se tuoksuu niin paljon ettei sitä voi käyttää :(
Lapsikin meinasi ihan kirjaimellisesti tukehtua kun sai päälleen sillä pestyn paidan.

Jotkut ihmiset haisee vaan niin voimakkaasti pesuaineelta.
Toivottavasti meidän porukka ei nyt haise niin voimakkaasti, vaikka tolla pesinkin yhden koneellisen...
Korjasin muuten jo tilanteen... hain Sittarista sen auettua hajusteetonta ;)

Jotkut ihmiset haisee vaan niin voimakkaasti pesuaineelta.
Toivottavasti meidän porukka ei nyt haise niin voimakkaasti, vaikka tolla pesinkin yhden koneellisen...
Korjasin muuten jo tilanteen... hain Sittarista sen auettua hajusteetonta ;)

Varaudu siihen että seuraavakin satsi pyykkiä haisee! Käytän arielin tuoksutonta ja kerran erehdyin ottamaan tuoksullisen. HYI SITÄ LÖYHKÄÄ!!

[QUOTE="torsti";24974544]Varaudu siihen että seuraavakin satsi pyykkiä haisee! Käytän arielin tuoksutonta ja kerran erehdyin ottamaan tuoksullisen. HYI SITÄ LÖYHKÄÄ!![/QUOTE]

Just kävin ottamassa "hajusteettomat" pyykit koneesta. Ei onneks haisseet minusta enää nuo. Ehkä toi Pirkka ei oo sitä kaikista voimakkainta ainetta..?

Just kävin ottamassa "hajusteettomat" pyykit koneesta. Ei onneks haisseet minusta enää nuo. Ehkä toi Pirkka ei oo sitä kaikista voimakkainta ainetta..?

Ok, se lila ariel on todella vahvaa. olen näin aikuisiällä tullut erittäin herkäksi kaikille hajuille ja kun pesin sillä löyhyvällä arielilla pyykit, niin hyvä etten pyörtynyt ja seuraava koneellinenkin haisi vaikka siihen laitoin jo hajusteettoman aineen. :O

[QUOTE="torsti";24974609]Ok, se lila ariel on todella vahvaa. olen näin aikuisiällä tullut erittäin herkäksi kaikille hajuille ja kun pesin sillä löyhyvällä arielilla pyykit, niin hyvä etten pyörtynyt ja seuraava koneellinenkin haisi vaikka siihen laitoin jo hajusteettoman aineen. :O[/QUOTE]

Mä olen miettinyt välillä, että haistavatkohan ihmiset, jotka käyttävät just noita arieleja itse sitä, ts. tajuavatkohan, että "löyhkäävät" metrien päähän? :ashamed:

[QUOTE="torsti";24974609]Ok, se lila ariel on todella vahvaa. olen näin aikuisiällä tullut erittäin herkäksi kaikille hajuille ja kun pesin sillä löyhyvällä arielilla pyykit, niin hyvä etten pyörtynyt ja seuraava koneellinenkin haisi vaikka siihen laitoin jo hajusteettoman aineen. :O[/QUOTE]

Se mun harhaostos oli juuri tuota lilaa.. Ja siis sillä pestyt pyykit piti pestä KAKSI kertaa uudestaan, kun ennenkuin se haju niistä lähti.

Yhteistyössä