D
duppa
Vieras
ai niin ja ihan paras oli muuten se kerta, kun olin hoitamassa toisen perhjeen lapsia ja niillä oli talossa julkisivuremontti. Olohuoneen ikkunan edessä kulki telineet ja sattumalta tosi monta kertaa sama raksamies, jolla tuntui olevan paljon asiaa toimitettavana just siinä. Tytöt alkoi jo ilkkua (5 ja 7v) että toi mies on suhun ihastunut... Joopa joo, iltasella kun lähdin, niin mies oli odottamassa rappukäytävän alapäässä ja ehdotti kahveja. Ei millään halunnut kuulla että olin jo varattu. Vähän harmitti, se oli tosi suloinen ja mukavan oloinen. Juteltiin jonkin aikaa ja sitten lähdin kotiin. Mies kotona ihmetteli että mikset menny, sehän olis voinut olla joku kiva ja ethän sä nyt sänkyyn sen kanssa olis hypänny. Hmm, en varmaan oliskaan, mutta mistäs mun mies sen niin varmasti tiesi 
Tätä tapausta olen kyllä muistellut ilolla. En edes ole mikään missi, joka normaalisti bongattaisiin joka paikasta!
Tätä tapausta olen kyllä muistellut ilolla. En edes ole mikään missi, joka normaalisti bongattaisiin joka paikasta!