Oukkidouppi on ihana!!!! :3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VOSULAUMA SUOJELEE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VOSULAUMA SUOJELEE

Vieras
Mä huomasin että täällä on aika paljon keskustelua hip hopista. Musta oli tosi ihmeellistä että Kaksplussassa on jätetty huomioimatta OUKKIDOUPPI!!!! Nyt kaikki muuttuu!!!Mun mielestä Överibörje on maailman paras YH-isä!!! Ei oo helppoo olla 17-vuotiaan pojan faija! HABI!!!! TUHATMILJOONAA!!!! Jos joku ei tiedä Oukkidouppii ni tosta voi vaikka aloittaa:

OUKKIDOUPPI_MUN ? = VAHVA!!!!! - YouTube

Tää biisi on pelastanut mun elämän!!!! Todella voimauttavaa!!!! Oukkidoupilla on myös kaikkien aikojen legendaarisin tumblr.blogi

Oukkidouppi

ME SUOJELLAAN OUKKIDOUPPII AINA INTERNETISSÄ!!!! PARASTA HIPHOPPII IKINÄ!!!! HABI!!!! KOKONAAN SISÄÄN!!!!

Kaiken tämän äärimmäisen negatiivisen maailman keskelläin tälläin positiivinen habitus tuottaa lämpöä sydämeen. Arvostan suuresti ja toivoisin, että lapseni kuuntelisivat tälläistä positiivista sanomaa kaiken maailman kääpiöiden ja Nygaardien sijasta. Suojelen ehdottomasti myös!

On ihana saada mahdollisuus taata lapselle erinomainen roolimalli OUKKIDOUPIN muodossa. Meidan perhe tukee ja suojelee Oukkidouppia 100 %. Jos oukkidouppi joskus tarvii meidan perheen apua niin taataan oukkidoupille myos loistava tulevaisuus. Kiitos Oukkidouppi kun pelastit meidan avioliiton ja perheen. ¥¥¥

Haluisin tulla lapseni kanssa kuuntelemaan oukkidouppia 1000000x kertasesti! Uskaltaako tulla? Milllä bussilla pääsee?

Aivan varmasti uskaltaa. Onhan noissa tapahtumissa lapsia näkynyt. Kalasatamaan pääsee metrolla. Tuossa facebook linkissähän on reittiohjeet. Kalasatamassa saattaa kuitenkin joutua hieman kävelemään, alue on aika suuri. Mutta varmasti kiva tunnelma ja Oukkidoupin keikkahan on suhteellisen aikaisin.

[QUOTE="mummo";28743607]Mitä on habi :D[/QUOTE]

Habi on tuhatmiljoonaa!!!! Se on kaikkee sitä positiivista mitä sun habitus edustaa. Olemisen tila ja suomennos sanalle SWAG!!!!!!

OUKKIDOUPPI OLI NIIN IHANA FLOWSSA!!!!!!! KOKONAAN SISÄÄN!!!!!!!!! HABI!!!!!!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=490716427679008&set=a.350155968401722.83190.346932618724057&type=1&theater