O
Oulussa vieraileva
Vieras
En nyt muista nimeä mutta joskus joku täällä sen mulle neuvoi, en silloin päässytkään Ouluun joten voisko joku kertoa kaupan nimen ja osoitteen?
Kiitos!
Kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Torikadulla, valitettavasti en muista kadun numeroa.
Hitsi kun en muista..oisko se ollut jokin Kööki tai vastaava. Olen itse käynyt siellä pari kertaa. Siellä on leivonta ja kokkaustavaraa. Luultavasti tarkoitat juuri sitä liikettä. Se on aika Torikadun alkupäässä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Torikadulla, valitettavasti en muista kadun numeroa.
Muistako nimen? Sekin auttaisi jo paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Hitsi kun en muista..oisko se ollut jokin Kööki tai vastaava. Olen itse käynyt siellä pari kertaa. Siellä on leivonta ja kokkaustavaraa. Luultavasti tarkoitat juuri sitä liikettä. Se on aika Torikadun alkupäässä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Torikadulla, valitettavasti en muista kadun numeroa.
Muistako nimen? Sekin auttaisi jo paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Löysin tällasen. Karttakin näkyy. http://yritysrekisteri.ouka.fi/?toiminto=yritys&paaid=11&yritysid=252