OULULAISET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olisiko kellään kokemusta Rajakylän Talvikkipuiston päiväkodista? Tahtoisin alkaa käydä tytön kanssa siinä avoimessa perheryhmässä. Voikohan sinne tulla näin kesken "kauden"? Olisi mukava kuulla kokemuksia paikasta.:)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Valitettavasti ei ole, vaikka siellä suuntaa ollaan joskus asuttukki. Ei ole kyllä muutenkaan noista. Olis ihan kiva kuulla kokemuksia yleensäkkin :)

Niinpä! Tuiran pk:ssa on käyty kerran, se oli ihan mukava paikka kyllä.:)

Minulla tyttö oli Linnanmaan päiväkodissa noin kuukauden syksyllä kun olin itse siinä yliopistolla. Varsinkin se tytön "oma" täti oli aivan ihana ja muutenkin minusta kiva ilmapiiri ja mukava henkilökunta. Sitä vain ihmettelen että onko joka päiväkodissa noin helkkarin kylmä??? Minä palelen helposti ja olin tutustumiskäynnilläkin ihan jäätymispisteessä ja ihmettelin et miten ne lapset tarkenee siel kylmällä lattialla peuhata

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Minulla tyttö oli Linnanmaan päiväkodissa noin kuukauden syksyllä kun olin itse siinä yliopistolla. Varsinkin se tytön "oma" täti oli aivan ihana ja muutenkin minusta kiva ilmapiiri ja mukava henkilökunta. Sitä vain ihmettelen että onko joka päiväkodissa noin helkkarin kylmä??? Minä palelen helposti ja olin tutustumiskäynnilläkin ihan jäätymispisteessä ja ihmettelin et miten ne lapset tarkenee siel kylmällä lattialla peuhata

On kylmiä, suurinosa päiväkodeista on niin vanhoja.Ihme kyllä ne lapset tarkenee siellä hyvin jopa t-paidalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:

On kylmiä, suurinosa päiväkodeista on niin vanhoja.Ihme kyllä ne lapset tarkenee siellä hyvin jopa t-paidalla.

Juu, saman olen huomannut. Kai niillä on semmonen meno päällä etteivät ehdi palelemaan. :whistle: