M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:En suosittele ollenkaan. En ole asunut siellä, mutta johan sitä lehdestä saa lukea. Nämä ei sovi minun mielestä lapsiperheelle: Tuira, Toppila, Rajakylä, Kaakkuri, Puolivälinkangas, Koskela, Alppila ja Maikkula. Jotenkin levotonta aluetta. Iinatti on hyvä tai naapurikunnat.
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:En suosittele ollenkaan. En ole asunut siellä, mutta johan sitä lehdestä saa lukea. Nämä ei sovi minun mielestä lapsiperheelle: Tuira, Toppila, Rajakylä, Kaakkuri, Puolivälinkangas, Koskela, Alppila ja Maikkula. Jotenkin levotonta aluetta. Iinatti on hyvä tai naapurikunnat.
Hyvä, rauhallinen paikka, Tuiran palvelutkin lähellä jos ei halua yliopiston suuntaan lähteä. ja Alppilasta löytyy mm. kirpputoria ja huoltomasemaa myymälöineen. Keskeinen paikka sillä tavalla mutta luonnonläheinen. Varsinkin se Niittyaron puoli (siellä mm. urheilukenttä myös jne.)
En suosittele ollenkaan. En ole asunut siellä, mutta johan sitä lehdestä saa lukea. Nämä ei sovi minun mielestä lapsiperheelle: Tuira, Toppila, Rajakylä, Kaakkuri, Puolivälinkangas, Koskela, Alppila ja Maikkula. Jotenkin levotonta aluetta. Iinatti on hyvä tai naapurikunnat.