Oulusta ystäviä alle 25 vuotiaalle naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Savumerkkejä ilmaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Savumerkkejä ilmaan

Vieras
Olen alle 25 -vuotias sinkkunainen ja kaipailisin kovasti ystäviä elämääni. Olen muuttanut tänne melko vasta ja nooh, sanalla sanoen tässähän tulee hulluksi jos ei voi ajatuksiaan vaihtaa kenenkään kanssa! :D

Olen sellainen hyväntuulinen tapaus. En liian topakka, mutta mielipiteet omaava. En polta tupakkaa ja alkoholia juon hyvin harvoin. Senpä takia en olekaan baarista lähtenyt uusia tuttavuuksia metsästämään.

Kaipaan sellaisia ystäviä, joiden kanssaan voi viettää aikaa ilman sen suurempia suunnitelmia. Esimerkiksi joku kyläilyilta, ajatuksia ja mietteitä vaihdellen kuulostaa minun korvaani oikein hyvältä. Olisi myös mukava kutsua ystävä kylään vaikkapa silloin, kun on leiponut sämpylöitä tai jotain muuta hyvää. Sellainen rento yhdessäoleilu on se mitä haen.

Ja miksipä minulle ei kävisi sekin, että jos alkaisin saada yhteydenottoja niin sopisimme myös sellaisen näkemisen, missä kokoontuisimme kaikki. Sellaiset naistenillathan ovat aika-ajoin hyvin piristäviäkin ja kun kukaan ei ole liian tiukkapipoisella asenteella liikenteessä niin kaikki voivat rentoutua ja olla omia itsejään ilman sen suurempia ongelmia. Miksipä ei joskus sielä baarissakin voitaisi piipahtaa.

Itse en ole myöskään kateellisuuteen taipuva, enkä halua sellaisia ystäviäkään. Mielestäni sellainen ystävyyssuhde on jokseenkin kuluttava, jos toinen ei esimerkiksi voi olla aidosti iloinen toisen onnistumisesta.

Minulla ei ole lapsia.

osoitteeni@luukku.com <-- siinä sähköpostiosoitteeni =)

Täytynee tunnustaa, että en ole vielä kertaakaan piipahtanut makkaraperunoita tai hampurilaista grilliltä hakemassa täälä Oulussa. Ehkä vielä vastaan tähän viestiketjuun kunnes saan ensin vertailupohjaa :D

Uskon, että sinun on parempi käydä tyttöystäväsi kanssa kahden romanttisesti syömässä (oletan sinut mieheksi). Me kolme ja romanttisesti ei nimittäin oikein sovi samaan yhteyteen. =)

Joku kyllä lähetti minulle nyt sellaisen savumerkin täällä Oulussa, että oli ihan pakko tulla kysymään että kuka se oli? :D Minullahan nimittäin luki ensimmäisessä viestissä lähettäjän kohdalla "savumerkkejä ilmaan", no nyt on sitten koko Oulu savussa. Mikähän täällä palaa, hmmm...

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28808288:
Ootko siinä Mezzalunassa käyny syömässä?

Olen syöskennellyt vain kotiruokaa. Ruokakaupassakin olen käynyt vain kerran täällä asuessani. Huomenna kyllä voisikin käydä ostamassa ainekset tortilloihin =P

Yhteistyössä