Outo hahmo yöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oli mun sängyn päällä viime yönä, kun yhtäkkiä heräsin ja avasin silmät. Sellanen pitkä hahmo, jolla oli suippo ikäänkuin huppu päässä. Kuulostaa varmaan ns. viikatemieheltä, mut ei se oikein semmoseltakaan näyttäny. Sellanen pitkä. Menin sit peiton alle ja hetken päästä kun katsoin uudestaan niin se oli hävinnyt. Loppuyön nukuin valot päällä :ashamed: En ole ikinä aikasemmin nähnyt mitään tuollasia, en kokenut mitään ns. yliluonnollisia juttua tai muuta. En halua nähdä tuommosia enää ikinä :|

Mä nään aina toisinaan unta vaik luulen olevani hereillä. Aivoista toinen puolisko vielä nukkuu tai jotain. Monesti luulen yöllä että mies tulee töistä, kuulen oven äänen, askeleita, jääkaapin oven äänen... Ja oikeesti mies onkin vielä töissä!
Jos sullakin oli tuo sellanen valveuni?

No jospas olit vaan pienes unihorkas ja uni jäi vähä päälle.. Tai sun miehes halus yllättää sut yökivalla ja huomas sun järkyttyneen ilmeen ja tajus perääntyä ennen ku tulee kattilasta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oli mun sängyn päällä viime yönä, kun yhtäkkiä heräsin ja avasin silmät. Sellanen pitkä hahmo, jolla oli suippo ikäänkuin huppu päässä. Kuulostaa varmaan ns. viikatemieheltä, mut ei se oikein semmoseltakaan näyttäny. Sellanen pitkä. Menin sit peiton alle ja hetken päästä kun katsoin uudestaan niin se oli hävinnyt. Loppuyön nukuin valot päällä :ashamed: En ole ikinä aikasemmin nähnyt mitään tuollasia, en kokenut mitään ns. yliluonnollisia juttua tai muuta. En halua nähdä tuommosia enää ikinä :|

Mulla käyny sama joskus kun olin ala-asteella (14v sitten). Ja oli ihan tosi juttu, en kuvitellut. Mut pelko on jääny :/ Nykyään mulla on aina yövalo päällä huoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Käske ne vaan pois ja jatka uniasi, ei ne mitään pysty tekemään.

Hyi hitto, miks ei tollaset voi sit jättää tulematta. Joo nauratti tuo Galdalf muakin, mutta voin kertoo että ei kyllä yöllä naurattanu *puistatus*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hyi hitto, miks ei tollaset voi sit jättää tulematta. Joo nauratti tuo Galdalf muakin, mutta voin kertoo että ei kyllä yöllä naurattanu *puistatus*

Sen kun tietäisi. Mulla on ollut noita miljoonasti ja koskaan eivät ole mihinkään pystyneet (:D jos nyt oisivat edes halunneet).

Pare ottaa rauhassa vaan niin ei mee yöunet.

Onko sulla migreenilääkitys?

Joskus voi luulla olevansa hereillä ja nähdä jotain. Mä oon nähnyt kaikkea mun pään päällä lentelevää ja huutanut... Nykyisin se ei enää pelota, ajattelen että oolen ollut jossain unitilassa, mutta silmät auki. Ja siis mulla ei ole mitään lääkityksiä. siitä vaan tuli mieleen, et kaveri kerto, että sille joku migreenilääke teki semmosta, et alko nähdä pelottavia hahmoja ihan silleen hereillä ollessa.

Ja jos se ois joku oikee hemmo, niin tuota. Ei sillä ole mitään todellista valtaa, ellei sitten onnistu pelottamaan sua niin että rupeta sen takia johonkin toimiin, esim. nukut valot päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sen kun tietäisi. Mulla on ollut noita miljoonasti ja koskaan eivät ole mihinkään pystyneet (:D jos nyt oisivat edes halunneet).

Pare ottaa rauhassa vaan niin ei mee yöunet.

Joo, ne vaan pelottelee. Jos alkaa pelätä, niin silloinhan niille antaa valtaa, eikö?

www.unihalvaus.com

Sielläpä sitä on... on itellekki joskus tapahtunu.. sen jälkee oon ollu hereillä jonku aikaa kunnes polla on taas järjissään ja tajuaa et se oli vaan unta..

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Onko sulla migreenilääkitys?

Joskus voi luulla olevansa hereillä ja nähdä jotain. Mä oon nähnyt kaikkea mun pään päällä lentelevää ja huutanut... Nykyisin se ei enää pelota, ajattelen että oolen ollut jossain unitilassa, mutta silmät auki. Ja siis mulla ei ole mitään lääkityksiä. siitä vaan tuli mieleen, et kaveri kerto, että sille joku migreenilääke teki semmosta, et alko nähdä pelottavia hahmoja ihan silleen hereillä ollessa.

Ja jos se ois joku oikee hemmo, niin tuota. Ei sillä ole mitään todellista valtaa, ellei sitten onnistu pelottamaan sua niin että rupeta sen takia johonkin toimiin, esim. nukut valot päällä.

Ei oo migreenilääkitystä. Ajatus ilman yövaloa nukkumisesta tuntuu just nyt ihan kamalan vaikeelta :/

Itse kerran pienenä varmaan joku 5 - 6v näin myös keskellä yötä ihan kuin koiran istumassa sänkyni reunalla. siis ison koiran. Eikä meillä ole ikinä ollut koiraa

Ite oon nähny ötököitä seinällä, joita oon menny läiskii sanomalehdellä, käärmeen luikertelevan ikkunasta ja lähteny pakoon. Sit havahtunu, ett unta tais olla vaikka tosi todellisia oli. Nämä nyt ei ihan sama, mutta tosi todellisia ja vasta aamulla tajunnu, ett joo'o.

Itse nähnyt myös tumman hahmon lähestyvän vuodettani, enkä mitään pystynyt liikkumaan vaikka yritin. Muistan, että jotenkin ajattelin, että tämä on nyt vain unta, mutta muistan, että pelotti, ja yritin tarttua kuopuksesta kiinni, joka nukkui vieressä, saadakseni hänet syliini turvaan. Mikä ei tietystikään onnistunut, kun en pystynyt liikkumaan.

Muistan juuri ennen heräämistäni tunteneeni sellaisen hipaisun kasvoillani. Ja oli kyllä todella pelottava kokemus, vaikka ymmärsinkin, että kyse ei ollut todellisesta tapahtumasta. Sattumalta olin lukenut joskus aikaisemmin unihalvauksesta, joten ymmärsin, että nyt olin sitten kokenut senkin.

Enkä kyllä toistamiseen halua koskaan enää kokea. Joskus täytyy tunnustaa, että itsekin nukun valot päällä, jos liikaa alkaa yöllä miettimään tuota tapahtumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ite oon nähny ötököitä seinällä, joita oon menny läiskii sanomalehdellä, käärmeen luikertelevan ikkunasta ja lähteny pakoon. Sit havahtunu, ett unta tais olla vaikka tosi todellisia oli. Nämä nyt ei ihan sama, mutta tosi todellisia ja vasta aamulla tajunnu, ett joo'o.

mä näin kanssa ötököitä ja muita elukoita seinillä joskus nuorempana kun olin juopotellu pari viikkoa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

mä näin kanssa ötököitä ja muita elukoita seinillä joskus nuorempana kun olin juopotellu pari viikkoa :whistle:

No hitto, unohdin mainita putkesta. Aattelin, ett ei sillä nyt mitään vaikutusta oo. Tai sillon, ku maksa sano "poks", ni en maininnu tuollasta epäoleellista asiaa...

Sullako jäi ötökät vaikka putki on jatkunu?;)

Uusimmat

Yhteistyössä