Outo haju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Hei! Vähän nolo kysymys mutta mikä on tää outo haju mikä on tullut alapäähän raskauden aikana, huomasin sen jo ennen testaamista, nyt on kohta rv 9 ja jatkuu vaan, ei pitäisi olla mikään sairaus ainakaan.. Osaako joku kertoa? Mutta kiitos valmiiksi jos joku tietää, ja iloista kevättä!

Tuntuu että pissa haisee tosi voimakkaalle ja se haju tarttuu myös alapäähän. Nyt rv 29, mutta viimepäivinä en ole tätä enää noteerannut. Olen ollut töissä, joten suihkussa on tullut käytyä useammin ja olen myös juonut vettä enemmän. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta olen ehkä juonutkin liian vähän kotona ollessa.

ei tuo alapään pesukaan aina hajuihin auta eikä alapäätä saisi mennä missään nimessä jynssäämään useasti päivässä, johan senkin elimen normaaliflora kärsii ja altistuu sen jälkeen tulehduksille ja mikä onkaan ikävämpi kun kuivat limakalvot. Päivittäinen aamu/ilta pesu riittää hyvin.

Kyllä mulla ainakin hajut alhaalla on muuttuneet, jonain päivänä haju on vahvempi kun toisena päivänä. Uskoisin että juomisella on suuri merkitys myös limakalvojen hyvinvointiin.

Mutta kannattaa käydä lääkärillä tsekkaamassa ettei kyse ole hiivasta, sekin saattaa tuoksahdella.
Mukavaa kevättä.

Yhteistyössä