Outo ihoreaktio, mitähän tää vois olla..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää

Vieras
Mulla on tullu toisinaan ihoon yhtäkkiä punasia renkuloita johonkin, jotka sit laajenee yhdeksi punaseksi alueeksi. alue voi olla 5cm tai vaikka 15cm. Se ei kutise kuin harvoin mutta kuumottaa kyllä ja voi nousta koholleen.
En oo tietääkseni allerginen millekään, enkä osaa yhdistää tätä mihinkään!
Osaisko joku edes arvella mitä tää vois olla??

[QUOTE="niin";23861503]urtikaria[/QUOTE]

mulla on myös tuota, tai olettaisin ainakin kun mulle tulee usein paukamia jotka on ihan ku hyttysen pistoja, ja ne tulee aina samoihin paikkoihin.
mutta ton toisen ihoreaktion oireisiin se ei sovi?

mulla on myös tuota, tai olettaisin ainakin kun mulle tulee usein paukamia jotka on ihan ku hyttysen pistoja, ja ne tulee aina samoihin paikkoihin.
mutta ton toisen ihoreaktion oireisiin se ei sovi?

Kyllä ne ihoreaktiot voi urtikariassa olla erilaisia.
Mun pojalla oli pienempänä isolaikkuista ihoreaktiota. Oli aikas hurjan näköistä, kun 4-5- vuotiaalla oli halkaisijaltaan 5cm:n kokoisia patteja pitkin selkää.

[QUOTE="niin";23861595]Kyllä ne ihoreaktiot voi urtikariassa olla erilaisia.
Mun pojalla oli pienempänä isolaikkuista ihoreaktiota. Oli aikas hurjan näköistä, kun 4-5- vuotiaalla oli halkaisijaltaan 5cm:n kokoisia patteja pitkin selkää.[/QUOTE]

Mut eikö se nouse aina koholleen? Mulla ei ihan aina nouse, välillä en edes huomais jollen sattuis sitä silmillä näkemään.

mulla on kans tollanen kieli, karttakieli. joskus esim banaani saa sen tosi kipeeks, joskus ei. joskus on niin kioee, että verta tulee.

mä kanssa veikkaan nokkosihottumaa tän kuvauksen perusteella

Yhteistyössä