Outo mysteeri paketti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaRo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaRo82

Aktiivinen jäsen
05.02.2009
1 962
1
36
Viikolla tuli postin kortti kotiin, et teille on saapunut iso kirjekuori. Eilen sen sitten hain ja siellähän sitten oli paketti ja paketissa semmonen soiva nalle puh vauvanlelu.
Mitään tietoja eikä mitään mukana. Ei havaintoakaan mistä tommonen nyt sit on meille tullu. :o :o

Hieman hämäävää!

Ootko osallistunut johonkin kilpailuun tms.? Mä en oo perehtynyt, mutta pari samanlaista avausta on tässä viikon varrella ollut.. eli muillekin tullut tollaisia

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ootko osallistunut johonkin kilpailuun tms.? Mä en oo perehtynyt, mutta pari samanlaista avausta on tässä viikon varrella ollut.. eli muillekin tullut tollaisia

Jes! Tiesinhän mä et täältä joku varmaan tietää. :flower:

Yhtään en muista kyllä, aina sitä johonkin on osallistunu mutta ei kyllä kello soita lainkaan.

Eikö siinä ollut ketään lähettää mistä on tullut tai lappua että olette voittaneet?Yleensä kun meille tulee jotain mistä ei ole tietoa niin kyllä siellä joku lappu on.Tai sit just siitä lähettäjästä tietää mihin on osallistunut tai mistä yleensä on paketti tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Eikö siinä ollut ketään lähettää mistä on tullut tai lappua että olette voittaneet?Yleensä kun meille tulee jotain mistä ei ole tietoa niin kyllä siellä joku lappu on.Tai sit just siitä lähettäjästä tietää mihin on osallistunut tai mistä yleensä on paketti tullut.

Ei ollu yhtään mitään missään. Se oli semmosessa valkosessa muovisessa pussissa ja sen oon tutkinu monta kertaa. Pussin päällä on tarrassa mun tiedot ja lähetykseen tarvittavat tarrat ja niistäkään ei oo kyllä mitään apua.

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entä jos on tullut väärään osoitteeseen? Itse soittaisin postiin ja kysyisin onko jollakullla kadonnut paketti.

Nii, sekin vois olla.

Mutta eikös paketissa ollut ap:n nimi + osoite...?
Miten lähettäjä olisi ne laittanut, jos ap ei olisi oikea lahjan saaja...?

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaa:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja yksvaa:
kyllä siinä paketin päällä on AINA joku lähettäjä.

Tässäpä kun ei ole.

ai puhuitkin kirjeestä, näin vain tuon paketti sanan. Onko teillä vauvaa joka sellaissella leikkisi? jos joku tuttu on sen lähettänyt

Se paketti siis lunastettiin postin tuomalla kortilla missä puhuttiin kirjeestä. Onhan meille vauvakin tulossa mut kyllä mun tuttuni ottaisi puheeks, eikä kenenkään kyllä tarvisi lähettää semmosta. Eikä kukaan ole myöntäny kun eilen salapoliisia leikin.

Yhteistyössä