Outo numero/viesti vastaajassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki iski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paniikki iski

Vieras
Mulla on salainen puhelinnumero. Vähän aikaa sitten puhelimeni soi enkä ehtinyt vastaamaan ja huomasin sitten, että vastaajaan on jätetty viesti ja numero on outo. No pakkohan se oli kuunnella jos vaikka lasten koulusta olisi soitettu. Ei ollut koulusta vaan joku vierasta kieltä puhuva nainen. Mitähän tuon viestin kuunteleminen maksoi? Oliko ihan saman hintaista kuin normaalisti omaan vastaajaan soitettaessa vai joku kalliskin paukku? Jos on kallis niin en suostu maksamaan vaan otan yhteyttä operaattoriin koska mulla on salainen numero, eikä sitä siis kenenkään pitäisi saada. Ja numero olisi siis ihan muodossa +358040.......

jos oli vain soittanu väärään numeroon. Siis jollain melkein sama nro kun sulla... Mulle tullu monesti vaikka on ihan julkinen nro. En usko et oli mikään huijari koijari... tarkista enirosta tms mikä nro toi oli...

Ei kai siitä vastaajasta voi laskuttaa.Muutenhan jotkut vois tahallaan soitella ulkomailta himolaskut jollekin kun vaan höpöttäis vastaajaan...Tai näin ainakin luulisin.

Äläpäs ole hysteerinen. Se, että sulla on salainen numero, ei tarkoita sitä etteikö siihen pystyisi soittamaan vaikka ei tiedäkään kenen numero se on. Joko vahingossa tai tahallaan arpomalla satunnaisia numeroita.

Omaan vastaajaan soittaminen maksaa sen verran kuin omaan vastaajaan soittaminen maksaa.

Pisti kyllä naurattamaan toi "mulla on salainen numero, ei siihen pitäis kenenkään pystyä soittaan".

Yhteistyössä