outo ongelma sängyssä uuden miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulutonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulutonttu

Vieras
tää on jo oikeestaan noloa, mutta haluaisin tietää, että olisiko mahdollisesti muilla samantapasta ongelmaa.

eli miehelläni on outo ongelma seisomisen kanssa. se ei oikein kovetu kunnolla aina ja monta kertaa se lörpsähtää kesken kaiken, jos vaikka ollaan asennossa, mikä ei ole miehelle hirveän stimuloiva.

ärsyttävä juttu, se sanoo että kaippa se johtuu stressistä ja väittää, ettei se johdu musta, mutta silti en voi olla ajattelematta, etteikö mulla olis asiaan jotain vaikutusta..

ei oo meinaan mikään hirveen kiva tunne ku yhtäkkiä kesken seksin lähtee seisokki pois, pakostikin ajattelee, että enkö mä tunnu hyvältä..

stressi on miehille erotiikan tappaja,ei nekään mitään koneita ole.Ja toisaalta ehkä sillä ukolla alkaa oleen paineita jo seksin harrastamisesta,jos takaraivossa pelkää taas tuottavansa pettymyksen teikäläiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja nooh..:
stressi on miehille erotiikan tappaja,ei nekään mitään koneita ole.Ja toisaalta ehkä sillä ukolla alkaa oleen paineita jo seksin harrastamisesta,jos takaraivossa pelkää taas tuottavansa pettymyksen teikäläiselle.

no olen ajatellut tätäkin vaihtoehtoa ja yrittänyt olla mahdollisimman neutraali, painostamatta tms.

olisko mitään neuvoja miten voisin helpottaa miehen mahdollisia paineita?! mitä mun kannattaa ja mitä ehdottamasti ei kannata tehdä?

meillä samaa mut ei oo vaan uus mies... ehkä mies tarvii aikaa... ehkä parempi ettei kauheesti kiinnitä asiaan huomiota ts tee siitä numeroa... mut ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. meillä tämä vaikuttanut mieheen varmaan jo niin paljon ettei halua edes yrittää kuin ehkä max 1xkk... :(

Oo vaan niinkuin et tietäiskään koko asiasta ja tee sängyssä mahdollisimman paljon. Tai siis tarkoitan, ettei vaan ole siinä paikalla, että mukana myös ja silleen. Hö ku hankala selittää. Meillä oli alussa jonkin verran tollasta ongelmaa, mies kun ei ollut ollut sängyssä aikaisemmin, tai siis oli, mutta ei pannut ketään osittain senkin takia, että tosta sen hermoilusta tehtiin niin iso asia, että joka kerta jännitti vaan enemmän ja enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Oo vaan niinkuin et tietäiskään koko asiasta ja tee sängyssä mahdollisimman paljon. Tai siis tarkoitan, ettei vaan ole siinä paikalla, että mukana myös ja silleen. Hö ku hankala selittää. Meillä oli alussa jonkin verran tollasta ongelmaa, mies kun ei ollut ollut sängyssä aikaisemmin, tai siis oli, mutta ei pannut ketään osittain senkin takia, että tosta sen hermoilusta tehtiin niin iso asia, että joka kerta jännitti vaan enemmän ja enemmän.

joo mä kyllä olen aika aktiivinen sängyssä, että siitä ei pitäisi mikään olla kiinni. toisin sanoen en ole mikään kuollut lahna.

mieheni on myös melko "kokematon", olen hänen toinen seksikumppani. ehkä se vaikuttaa asiaan.. kun vaan saisi sen uskomaan, että ei se kokemattomuus siitä huonoa tee!

Meillä oli alussa sama ongelma, ensimmäisen kerran jälkeen kun hämmästyin itse ja ehkä petyin itseeni(olen siis nainen ja juuri tuo "enkö tunnu hyvältä" lause tuli ääneen sanottua) niin asia kärjistyi niin että joka ikiknen kerta kun yritimme rakastella niin alku hyvin,mutta kun olisi tullut itse "aktin" aika niin pikkuveikka vetäytyi ja alkoi pää riipuksissa mököttämään... en tehnyt asiata numeroa vaan mieheni kanssa keksimme kaikkea muuta kivaa peuhaamista niin ei siinä hirveän montaa kertaa tarvinnut ainostaan "leikkiä" kun sitten yksi kaunista kerta taas seksi alkoi luistamaan... Kauhea romaani, mutta siis tämä lyhyesti; keksikää kaikkea muuta kivaa (hieromista,koskettelua,naiselle hieromasauva yms.) mutta pari kolme kertaa vain noita leikkejä eikä edes yritä seksiä. :) Tämä siis toimi meillä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:

joo mä kyllä olen aika aktiivinen sängyssä, että siitä ei pitäisi mikään olla kiinni. toisin sanoen en ole mikään kuollut lahna.

mieheni on myös melko "kokematon", olen hänen toinen seksikumppani. ehkä se vaikuttaa asiaan.. kun vaan saisi sen uskomaan, että ei se kokemattomuus siitä huonoa tee!

Ei sun tarvi sitä saada sellasta uskomaankaan, ymmärrät vaan, että toinen on hermostunu ja stressaa ja se aiheuttaa ongelmia. Kyllä se varmasti siitä alkaa sujumaan pikkuhiljaa. Ja puhukaa asiasta. Sanot et on ihan ok et on kokemattomampi yms. Eikä sen tarvi aina olla kokematon, opetathan sä ;)

Mulla oli aikas samanlainen ongelma kun rupesin olemaan mieheni kanssa.siis mä olin jo ihan paniikissa siinä hommien alussakin et tuleeko tästä taaskaan mitään,MUTTA nyt kun ollaan oltu vuosi yhdessä niin paranee vaan koko ajan :)
Mä ajattelin et voisko sillä olla suoituspaineita??

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja märkää:
Alkuperäinen kirjoittaja Lukija:
Mut jos sä oot vaan liian märkä :saint:?

voiks tää oikeesti vaikuttaa??

en usko!! miesten mielipiteitä kiitos!?

Jos on liian märkä ei miehellä tunnu missään. Suoraa miehen suusta tämä!

no höh... vaikeeta säännöstellä tota kosteutta!

Suorituspaineita tai stressiä. Ei se sinusta johdu.

Auttaisiko penisrengas? Sillä voi tukea erektiota. Seksikaupoista löytyy jos jonkinmoista rinkulaa.

Onko sillä ollu ero hiljattain???
Yksi mies puolinen kertoi samantapaisesta ongelmasta mulle..ja kertoi,ettei oikein "pysty" muiden naisten kanssa kun tulee huono omatunto vaikkei olis syytä ja kai siinä on muutakin taustalla.. :/

Yhteistyössä