Outo posti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisukka hoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisukka hoi

Vieras
Miten on mahdollista tai mitä tää on kun mulle tuli sähköpostiin vastausposti joltaa ihmiseltä jonka nimeä en ole koskaan kuullutkaan, jolle en ole ikinä laittanut mitään meiliä johon voisi vastata? Olen aikamoinen vauhko noitten virusten kanssa joten poistin sen saman tien, lukematta. Mutta asian ydin: miten voi tulla vastaus kun en itse ole postia lähettänyt kyseiselle henkilölle?

No voihan siihen otsikkokenttään kirjoittaa "Re: xknfke,dmc ds,x z" Eihän se mitään estä, eikä tarkoita että olisit ensin henkilölle kirjoittanut. Haittapostia oli, joten hyvä kun poistit.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ehkä siun s-postissa on joku virus joka lähettää nuita? Eikös semmoisia ole? Ajappa viruksentorjunnat sun muut läpi?

Viruksentorjunnat on kyllä kunnossa, vasta käyty kaikki läpi. No oli miten oli, postin mokoman postin.

Mulle tulee kans.
Sellasia joissa on lähettäjänä vaikkapa Niko (en tunne ketää sen nimistä edes) ja aihe/otsikko "minne toimitetaan" "vahvista tilaus" "olet voittanut", joku joka houkuttelee avaamaan.
Sitten se on joku mainos, alhana on pieni teksi "klikkaa tätä jos haluat lopettaa tarjouspostin" tms. kun klikkaan sitä ni kysyy sp. osoitetta ja sukupuolta muistaakseni, ja mainosksia tulee edelleen :(
En tajua mistä nuo on alkaneet ja miten ne saa loppumaan :(

Yhteistyössä