Outo puhelu miehellesi tuntemattomalta naiselta. Mitä miettisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hessu:
Joskus nää jotka on niin "liiankin"avoimia niin peittelee just sillä tekosiaan,paasataan sen rehellisyyden nimiin ja jaetaan kaikki "työkavereiden syrjähypyt" vaimon kans,vaik selän takana toimitaan just toisin ja se työkaveri onkin mies itse...mun exällä oli useita naiskavereita ja aina ne oli yhen kaverinsa entisii tms.jälkeenpäin selvis et ne oliki omia entisiään/nykysiään/hoitojaan...haluun vaan sanoo et olkaa siskot valppaina,moni kakku päältä kaunis!

Juuri näin. Yritetään peitellä sitä että itse on pettänyt, kertomalla tai jopa keksimällä juttuja mitä kaverit on tehnyt.

Joskus nää jotka on niin "liiankin"avoimia niin peittelee just sillä tekosiaan,paasataan sen rehellisyyden nimiin ja jaetaan kaikki "työkavereiden syrjähypyt" vaimon kans,vaik selän takana toimitaan just toisin ja se työkaveri onkin mies itse...mun exällä oli useita naiskavereita ja aina ne oli yhen kaverinsa entisii tms.jälkeenpäin selvis et ne oliki omia entisiään/nykysiään/hoitojaan...haluun vaan sanoo et olkaa siskot valppaina,moni kakku päältä kaunis!

täytyy sanoa, että olen tässä kyllä aikalailla samoilla linjoilla..
Neljältä mies on kotona, jolloin näkee puheluiden tilanteen..
saas nähdä onko mitään tapahtunut.
Jos on, niin eipä tarvitse enempää selitellä.
Jos selittelemään mies ryhtyisi, haluaisin taas uskoa ja taas mua vietäisiin kuus-nolla..

Perseestä tämä tilanne on..
Saapahan mies lukea tämän ketjun, niin ymmärtää vähän enemmän, että miksi epäilen häntä taas..

Valitettavasti aika läpinäkyvää kuitenkin, sori vaan :(
Ainahan ne on just niitä keverin hoitoja tai kaverin exiä... Eihän kaverin hoidolla oo mitään syytä ottaa sun miehees yhteyttä ja kysellä tollasia.
En todellakaan uskois miehen puheita.

Niin minäkin aina halusin uskoo ukosta hyvää ja kun kaikki ympärillä vielä vakuutteli miten hieno mies ja eihän se koskaan pettäs tms.ja samalla vihjailtiin et mulla taitaa nyt viirata päästä kun tollasta epäilen...ukkoki kehotti mua hakeen lääkityksen kun aloin epäillä häntä..iteki jo aloin uskoo et oikeesti kuvittelen kaiken vaik selvät merkit oli pettämisestä

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
en nyt kyllä lähde, kun olen perheeni kanssa syömässä on mielestäni selvä vinkki soittajalle, että vaimo vieressä, en voi jutella, jutellaan toiste.

soittaja leena, mutta liittymä pekan ja marjon nimissä viittaa, että joko leena on alaikäinen ja liittymä vanhempien nimissä tai leenalla jotain luottotietohäiriöitä, ettei saa omiin nimiin liittymää.

vaikea varmasti mennä sanomaan onko pettänyt kun ei tunne kyseistä tyyppiä miten käyttäytyy normaalisti ja miten silloin kun valehtelee jne. mutta vähän hälytyskellot soisi kuitenkin!

Tai siis soittaja on Marjo mutta miehesi on keksinyt peitenimen Leena.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:

Jos selittelemään mies ryhtyisi, haluaisin taas uskoa ja taas mua vietäisiin kuus-nolla..

Saapahan mies lukea tämän ketjun, niin ymmärtää vähän enemmän, että miksi epäilen häntä taas..

näpäytä ukkoo ja sano et soitit sille työkaverille! Katoppa meneekö soppa väärään kurkkuun.

ja mun jälkeen ukko sit meni yhteen yhen naisen kans,sama peli jatkui sielläkin ja tää nainen otti muhun yhteyttä kun meiän yhteiset kaverit ei halunnu sille mitää kertoo ukon ja mun suhteesta,tää nainen siis epäili ukon touhuja myös ja kyseli millasta meil oli.selvis et ukko oli satuillu vaik mitä omiaan (tietenkin...)ja esitti taas sitä maailman rehellisintä...olin lopulta aikapaljo tukena tälle naiselle niissä asioissa mitä heil oli ja erohan heillekin sit tuli...musta ja tästä ukon sillosesta naisesta muuten tuli ystävät!

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:

näpäytä ukkoo ja sano et soitit sille työkaverille! Katoppa meneekö soppa väärään kurkkuun.

ei onnistu, koska mies tietää, etten ikimaailmassa rupeaisi soittelemaan henkilölle, jota en tunne henk. kohtaisesti.

Pitikin vielä muuten lisätä se, että mies itse siellä ravintolassa pohti, että pitäiskö käräyttää työkaveri tästä vehtaamisesta sille vaimolle.
(miehen ja työkaverin elämäntilanteet ovat samanlaiset. Molemmilla entuudestaan lapsi ja toinen tulossa)
Tokaisin vain, että jos haluat kaveriskin menettää, niin senkus käräytät.

Mutta mies ei suostunut soittamaan saman tien työkaverille ja kysyä, että antoiko hän numeron tälle naiselle, koska "ei viitsinyt häiritä" työkaveriaan.
Halusi mieluummin kysyä töissä asiasta (ja tietenkään minä en ole kuulemassa, mitä juttelevat)
Jos olisi soittanut samantien, niinkuin pyysin, niin se olisi ehkä lievittänyt tilannetta, mutta ei niin ei..

Alkuperäinen kirjoittaja sakky:
"kovaan" ääneen epäily ja ihmettely herätäisi minussa epäiln että miehellä ei puhtaat jauht pussissa.....sorry vaan, älä ole liian hyväuskoinen!

juu kyllä elämä on koulinut sen verran, etten hyväuskoinen todellakaan ole..
Pessimistinen pikemminkin..

Mutta kun tahtoisi luottaa, kun nyt sattuu toista rakastamaan |O

Anteeksi kun edes kysyn, mutta "tongitko" sä aina miehesi puhelinta noin? Tarkistat saapuneet ja lähetetyt viestit? Selvität numerotiedustelusta miehellesi soittaneiden/tekstanneiden ihmisten yhteystiedot? Jos, niin mahtaa olla ahdistavaa elämää tuollainen.

En kerta kaikkiaan käsitä mitä järkeä on hajoittaa itseään parisuhteessa, jossa joutuu toista epäilemään, tutkimaan puheluita ja arpomaan selityksien toden perää. En kyllä tätä yhtä elämääni kuluttaisi elämällä tuommosita elämää, jossa saa pelätä että joko se taas pettää vai puhuuko totta tällä kertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Anteeksi kun edes kysyn, mutta "tongitko" sä aina miehesi puhelinta noin? Tarkistat saapuneet ja lähetetyt viestit? Selvität numerotiedustelusta miehellesi soittaneiden/tekstanneiden ihmisten yhteystiedot? Jos, niin mahtaa olla ahdistavaa elämää tuollainen.

senkus kysyt =)
en "tongi" aina, vaan silloin jos jotain tällaista hyvin epäilyttävää ilmenee.
Lupa "tonkimiseen" mieheltä on aina, joten en ilman lupaa rupea vakoilemaan.
Toisaalta jos katsoisin puhelinta ilman lupaa, ja jos mies sattuisikin pettämään, niin jäisi helpommin kiinni.
Mutta kun moraali ei anna periksi, että toisen elämää rupeaisin ronklaamaan salaa.
Niin ja mies itsekin halusi tietää, kuka tämä soittaja oli, niin netistä tarkistin asian ja hälle ilmoitin, ettei kyseessä ole kyllä samanniminen ihminen, jonka hän mainitsi.
Selityksenä tuli, että no tämä leena oli varmaan vanhempi työkaveri ja se puhelimen omistaja oli sitten varmaan se parikymppinen työkaveri (eli siis naiset ovat kioskilla töissä, jossa miehen työporukka käy syömässä)

Alkuperäinen kirjoittaja Tätä mieltä minä::
En kerta kaikkiaan käsitä mitä järkeä on hajoittaa itseään parisuhteessa, jossa joutuu toista epäilemään, tutkimaan puheluita ja arpomaan selityksien toden perää. En kyllä tätä yhtä elämääni kuluttaisi elämällä tuommosita elämää, jossa saa pelätä että joko se taas pettää vai puhuuko totta tällä kertaa...

Peesi!

En lukenut kuin tuon aloituksen ja ei kannata täällä palstalla arvuutella tollasia asioita ei niistä saa kuin pahan mielen ja saat kohta kamppailla hirveen mustasukkasuuden kanssa. Usko mieheesi ja selvittäkää yhdessä asiat.

Yhteistyössä