Outo puhelu miehellesi tuntemattomalta naiselta. Mitä miettisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistä:
se ukkos kumminkin nyt selkä seinää vasten eli et ihan helpolla sitä keskusteluissa päästä. Mä kyllä luulen, että se on tän päivän aikana ehtiny miettii työkaverinsa kanssa jonkun vedenpitävän selvityksen, miten asia kerrotaan. Ja joo, miksi ihmeessä työkaverisi hoito kyselisi SINUN mieheltäsi missä hän on ja onko ajokunnossa....tai ylipäätään ottaisi yhteyttä mieheesi.

niinpä.
Tätä toistin, kun asiaa halusin selvitellä.
vastaus oli mieheltä:
"Kai se halus lähtee samalla porukalla juhliin omiaankin pikkujoulujaan, kun se oli meidän työporukan mukana juhlimassa. Eikä se varmaan uskaltanu soittaa tolle työkaverille, kun sillä on se vaimo."

Argh.. pää hajoaa ja vituttaa! :headwall:
Ei tässä muuten mitään, mutta kun toi mies on niin vakuuttava.
Se vastaa kysymyksiin selkeästi edes miettimättä sen enempää, mikä antaa tosiaan sen vaikutelman, että se olis rehellinen. (toivottavasti onkin)
Mutta samallalailla hän toimi silloinkin, kun jäi kiinni muinoin pettämisestä |O

Mutta eikös miehesi ollut jutellut tämän naisen kanssa? Eli nainen varmaan tiesi et miehelläsikin on vaimo?
Ikävä kyllä, pahalta näyttää :(
Ehkä miehesi on valmiiksi jo keksinyt tarinan, jos jää/ meinaa jäädä kiinni ja osaa esittää yllättynyttä?

Itse olen kerran tallentanut erään miehen puh.nro.n puhelimeeni naisen nimellä. Terosta tuli Tellervo eli kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää....

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Pyydä miestäsi tilaamaan puheluerittely!
Siinä näkyy kaikki soitetut puhelut ja en tiedä näkyykö vastatut. En tiedä näkyykö viestit, et kelle lähetetty, varmaankin.
Jos miehesi omatunto on puhdas, hän voi sen tilata ja näyttää sulle, mut jos ei suostu, on asia selvä.

näkyykös elisalla puheluerittely internetissä, kun puhelinlasku on netin kautta luettavissa?

Näkyy, jos olet sen siihen aikoinaan laittanut.Jos et sun pitää tilata ne erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistä:
se ukkos kumminkin nyt selkä seinää vasten eli et ihan helpolla sitä keskusteluissa päästä. Mä kyllä luulen, että se on tän päivän aikana ehtiny miettii työkaverinsa kanssa jonkun vedenpitävän selvityksen, miten asia kerrotaan. Ja joo, miksi ihmeessä työkaverisi hoito kyselisi SINUN mieheltäsi missä hän on ja onko ajokunnossa....tai ylipäätään ottaisi yhteyttä mieheesi.

niinpä.
Tätä toistin, kun asiaa halusin selvitellä.
vastaus oli mieheltä:
"Kai se halus lähtee samalla porukalla juhliin omiaankin pikkujoulujaan, kun se oli meidän työporukan mukana juhlimassa. Eikä se varmaan uskaltanu soittaa tolle työkaverille, kun sillä on se vaimo."

Argh.. pää hajoaa ja vituttaa! :headwall:
Ei tässä muuten mitään, mutta kun toi mies on niin vakuuttava.
Se vastaa kysymyksiin selkeästi edes miettimättä sen enempää, mikä antaa tosiaan sen vaikutelman, että se olis rehellinen. (toivottavasti onkin)
Mutta samallalailla hän toimi silloinkin, kun jäi kiinni muinoin pettämisestä |O

Mutta eikös miehesi ollut jutellut tämän naisen kanssa? Eli nainen varmaan tiesi et miehelläsikin on vaimo?
Ikävä kyllä, pahalta näyttää :(
Ehkä miehesi on valmiiksi jo keksinyt tarinan, jos jää/ meinaa jäädä kiinni ja osaa esittää yllättynyttä?

Itse olen kerran tallentanut erään miehen puh.nro.n puhelimeeni naisen nimellä. Terosta tuli Tellervo eli kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää....

Ensin ei ollut jutellut, mutta sitten tuon puhelun jälkeen olivatkin löpisseet pikkujouluissa "niitä näitä" kun kerran samassa porukassa olivat.
Mieheni sanoo, että nainen tietää mieheni olevan varattu, mutta niin se kuulemma tietää tämän työkaverinkin olevan varattu..
Voihan sekin tietysti olla mahdollista, että kaikki on valmiina suunniteltu, jos meinaa jäädä kiinni.
Mutta olen miehelleni kuitenkin useaan otteeseen sanonut, että mikään pakko ei mun kanssani ole olla, jos haluaa jotain toista naista. Että jättää mieluummin ja kertoo totuuden, kuin pettää, valehtelee ja on epätyydyttävässä suhteessa kanssani..
Olen moneen kertaan ihmetellyt ääneen miehiä, jotka pettävän naisiaan. Miksi he sitten eivät jätä naistaan? miksi he elävät kaksoiselämää, kun helpommalla pääsisi, jos eroaisi vaimosta ja eläisi sinkkuna. Sinkkuna voisi rellestää kuinka paljon vain, eikä tarttisi murehtia ja vittuuntua vaimonsa tekemisistä/sanomisista

|O

[Mutta olen miehelleni kuitenkin useaan otteeseen sanonut, että mikään pakko ei mun kanssani ole olla, jos haluaa jotain toista naista. Että jättää mieluummin ja kertoo totuuden, kuin pettää, valehtelee ja on epätyydyttävässä suhteessa kanssani..
Olen moneen kertaan ihmetellyt ääneen miehiä, jotka pettävän naisiaan. Miksi he sitten eivät jätä naistaan? miksi he elävät kaksoiselämää, kun helpommalla pääsisi, jos eroaisi vaimosta ja eläisi sinkkuna. Sinkkuna voisi rellestää kuinka paljon vain, eikä tarttisi murehtia ja vittuuntua vaimonsa tekemisistä/sanomisista

|O [/quote]

Joo, sellasia ne miehet on, ei ne eroa jos ei ole pakko. Sehän se vasta helppoa on jos kotona vaimo odottaa ja asiat edes jotenkuten ok ja sitten voi käydä vähän ekstraa hakemassa kyliltä silloin kun sille tuntuu. Ihan sama siinä on sanoa että eroa jos aiot pettää, ei ne niin tee. Mikä lie kumma.

Eikä mua oo ees petetty, siis ainkaan en tiedä. Muuten vaan on näin kyyninen. Kerran kyllä alkoi epäilyttää kun mies soitti täistä tullessaan ja alkoi selittää että oli kaupassa nähnyt kaveria ja sen tyttöystävää ja siihen oli tullut mieheni enon vaimo ja luullut tätä tyttöystävää minuksi... Ei siinä muuten mitään, mutta meillä oli vähän sellainen hiljainen kausi silloin menossa ja tuli siitä puhelusta ihan kummallinen olo. Kun ei mies yleensä muista mistään tuon tyyppisistä mitään edes sanoa ja nyt niin vuolaasti selitti... Ja kun tästä hänelle sanoin niin hermoistui tosi kovasti. No, koskaan en sitten saanut selville mikä oli totuus...

Alkuperäinen kirjoittaja Voimia sulle:
Joo, sellasia ne miehet on, ei ne eroa jos ei ole pakko. Sehän se vasta helppoa on jos kotona vaimo odottaa ja asiat edes jotenkuten ok ja sitten voi käydä vähän ekstraa hakemassa kyliltä silloin kun sille tuntuu. Ihan sama siinä on sanoa että eroa jos aiot pettää, ei ne niin tee. Mikä lie kumma.

Siis tähän peesi. Mikäs siinä ollessa, kun vaimo mahdollisesti kotona hoitaa arkijutut ja odottelee kultaista miestään. Siinä voi tosiaan sitten sitä jännitystä hakea muualta ja palata sit lopuksi turvalliseen arkeen. Tuollaset miehet ovat laiskoja ja reppanoita. Pitää olla joku, jonka luokse palata seikkailuistaan, eihän ne tyhjän päälle halua jäädä ja aloittaa kaikkea alusta.

minä taasen uskoisin miestäsi, jos ihan avoimesti kuitenkin kertonut koko jutusta. niitäkin epätoivoisia naikkosia löytyy (kokemuksesta) jotka avoimesti yrittävät vikitellä varattuja miehiä.
meillä törmätty a) tytsyyn joka iski mieheni kaverin päästäkseen paremmin juttusille mieheni kanssa (oli naurussa pitelemistä) b) työkaveriin (nainen) joka ripustautui mieheni kaulaan jne. vaikka olin itse vieressä, eikä ollut eka kerta tms. c) mies työreissulla niin työtuttu (sihteeri) puri miestä yhtäkkiä niskaan kun ottivat isolla porukalla pohjia hytissä...vaikka tiesi että mies joutuisi selittelemään:)

eli vaikka uskonkin että kaikki miehet pettävät jos tilaisuus ja naikkonen oikea niin silti jotenkin kuulosti tuo aloitus sille että mies rehellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:
kuuluu sinulle narsissi?

justiinsa olin infoamassa, että eipä se mies ollut ainakaan tänään viestejä lähetellyt/vastaanottanut, eikä ollut uusia puheluitakaan tullut.. :)

kehoitin miestä lukemaan tätä keskustelua, mutta eipä se jaksanut lukea kuin yhden sivun, koska "kaikki toitottaa sitä samaa, että selvä syyllinen"
ei olla riidelty, eikä kyllä liiemmin asiasta keskusteltukaan.. jos jotain ollaan puhuttu asiasta, niin samat vastaukset edelleenkin olen saanut..
eli pidetään nyt hiljaiseloa vähän aikaa ja katellaan miten tilanne kehittyy, jos kehittyy.
Epäilyttää vieläkin, tietysti, mutta kun ei ole mihinkään suuntaan (syyttömyyteen tai syyllisyyteen) minkäänlaista konkreettista todistusaineistoa, niin eipä auta itku markkinoilla..
Joko se on uskottava ja luotettava, tai sitten olla uskomatta ja luottamatta.
Kaks vaihtoehtoa, joista mieluusti kääntyisin tuohon ensimmäiseen..
No.. katellaan katellaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Tuli vaan mieleen, että viestit ja soitetut/vastaanotetut puheluthan pystyy poistamaan...?

joo pystyy, mutta "puhelujen kestot yhteensä" ja "viestilaskuri" paljastaa, jos jotain puheluita/tekstareita on poistettu..
ja jos ne tyhjentää, niin sitten taasen ei tarvitse selitellä sen enempää, koska sitten tietää että toinen salailee varmasti jotain :/

Tuli vaan mieleen, että viestit ja soitetut/vastaanotetut puheluthan pystyy poistamaan...?

joo pystyy, mutta "puhelujen kestot yhteensä" ja "viestilaskuri" paljastaa, jos jotain puheluita/tekstareita on poistettu..
ja jos ne tyhjentää, niin sitten taasen ei tarvitse selitellä sen enempää, koska sitten tietää että toinen salailee varmasti jotain :/

Ahaa tota en tiennytkään.

No oisit odottanut vähän pidempään ja seurannut tilannetta. Nyt kun äijäs tietää että kyttäät niin tuskin jää mistään kiinni...

Ja jos miehesi jo sua aikoinaan petti niin miksi ihmeessä siihen suhteeseen jäit?

Soittaisin siihen numeroon, mistä se tekstiviesti tuli ja kysyisin, mitä tämä häirikkö haluaa. Ja vaikka sieltä sanottais mitä, ni malttiani en menettäis puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mummo:
No oisit odottanut vähän pidempään ja seurannut tilannetta. Nyt kun äijäs tietää että kyttäät niin tuskin jää mistään kiinni...

Ja jos miehesi jo sua aikoinaan petti niin miksi ihmeessä siihen suhteeseen jäit?

no sittenpä ei jää kiinni. Sille ei voi mitään, mutta olen liikkeellä ainakin avoimilla korteilla ja mies tietää mitä mietin ja mitä mieltä olen asiasta..

Helpommalla tuo tosin pääsisi, jos musta eroaisi, sillä en lukeudu niihin vaimoihin, jotka hyysää miestään (eli miehellä on aina ruoka valmiina kotiin tullessaan, pyykit pestynä jne.).

No ei auta muuta ku uskoa ja toivoa parasta.
Kerran täällä vaan eletään, ja en voi oikein sitä pettämistä estääkään, jos sen sattuu/sattui tekemään.
Se on kuitenkin varmaa, etten tähän suhteeseen jää, jos kiinni tästä TAI jostain muusta vastaavanlaisesta jää..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Itselle kyllä tuli mieleen että jos mies noin rehellisesti puhuu ja suhtautuu, niin täytyisi olla aika härski ihminen että olisi pettänyt ja sitten vetäisi läpi tuollaisella pokalla.

näin mäkin vähän ajattelin.

joo, kyllä tuo vaikuttais nin et luottaisin mieheen.
paljon sellasia juttuja et mielummin luottasin kun epäilisin

mut eix yleensäkin viestejä poisteta? eihän sinne loputtomiin niitä mahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ei varmaan saisi, mutta nyt epäilen vahvemmin vielä pettämistä jos sitä on ennenkin ollut.

niinpä..

Harmillisesti muistot nostaa päätään tällaisen asian yhteydessä.
Ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi ajatella positiivisesti ja luottaa.

Tänään mies on ekaa päivää töissä tuon puhelun jälkeen, joten katsotaas että onko viestien määrä lisääntynyt lähetetyissä/vastaanotetuissa.
Jos on, ja mitään uusia viestejä ei ole kuitenkaan puhelimeen ilmaantunut, niin saan syyn epäillä entistä enemmän.
(eli töissä mies pystyisi viestittelemään ja poistaa viestit ennenkuin saapuu kotiin, jos hänellä on tarvetta naisen kanssa jutella)

Voi että kuinka tahtoisin luottaa, mutta se on vaan niin pirun vaikeeta sen jälkeen, kun on huomannut, että toinen on valehdellut kirkkain silmin ennenkin..

ne lähetetyt ja vastaanotetut viestit voi poistaa..

Jos on jo aiemmin pettänyt, luulisi että on ottanut opikseen olla sotkeutumatta mihinkään mikä aiheuttaa epäluottamusta. Kyllä rankka tosiasia on, että pikku pienissä saattaa estot ja lupaukset hävitä taivaan tuuliin. Oli niin tai näin, en uskoisi miestä hetkeäkään.

En tajunnut tosta kirjoituksesta mitään kun puhuit välillä sinä-muodossa ja välillä et ja menin sekaisin, että kuka oli raskaana jne.

Mutta sain kuitenkin sellaisen käsityksen, että nainen pyytää miestäsi juoppokuskiksi...? Miksi, ette voi vain suoraa miehiltänne asioista kysyä? Miksi pitää täällä pähkäillä. Mun ei ole ainakaan ikinä tarvinnut tollasia ajatella, kun puhutaan miehen kanssa kaikki asiat selviksi ja jos toista joku asia mietityttää, niin asia otetaan selville.

Ja vielä, jos miehesi on lukenut viestit jo ja jättänyt puhelimeen, niin niissä tuskin on mitään pahaa. Jos jotain pitäisi salailla, niin kyllä varmaan peittäisi jäljet.

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:

mut eix yleensäkin viestejä poisteta? eihän sinne loputtomiin niitä mahdu.

joo viestejä poistetaan, mutta viestilaskurista viestit ei mihinkään poistu, jos niitä ei eriksen vielä sieltäkin poisteta. Mieheni niitä ei sieltä ole koskaan poistellut..
Eli viestit lisääntyy viestilaskurissa niin kauan, kun viestejä tulee ja lähetetään, vaikka ne viestit sieltä vastaanotetuista ja lähetetyistä poistettaisiinkin.

Ehkä-nimimerkki pohtii:
"Mutta sain kuitenkin sellaisen käsityksen, että nainen pyytää miestäsi juoppokuskiksi...? Miksi, ette voi vain suoraa miehiltänne asioista kysyä? Miksi pitää täällä pähkäillä. Mun ei ole ainakaan ikinä tarvinnut tollasia ajatella, kun puhutaan miehen kanssa kaikki asiat selviksi ja jos toista joku asia mietityttää, niin asia otetaan selville."

Juu nainen pyysi miestäni juoppokuskiksi, mutta mieheni luki viestin kylläkin samantien ääneen ja kysyi vielä, että mitä hän nyt siihen vastaisi (käskin keksimään ite vastauksen)
Eli asioista suoraan ollaan miehen kanssa keskusteltu. Miksi asioista ei saisi silti täällä (keskustelupalstalla) pähkäillä? Olen käsittänyt keskustelupalstan idean ilmeisesti aivan väärin, jos täällä ei tällaisesta saisi/voisi kysellä mielipiteitä muilta keskustelijoilta :whistle:

Olipas niin tutun kuuloista puhetta mieheltäsi... :( omani petti, jäi vasta kiinni ku pettämistä oli jatkunut pari vuotta. Meillä on aina ollut lupa käyttää toisten puhelimia yms. mut tosiaan vasta, ku mulla oli viikon puhelin lainassa ja miehen numero, niin tämä nainen laittoi viestejä. Saunalahdella ainakin näkyy erittelyt puheluista, viesteistä, numeron alkuosat ja kellonajat. Eikä mulla ole mitään erillistä sopimusta tuosta....

Yhteistyössä