E
"elli"
Vieras
Miehelläni on sisko, joka on kuulemani mukaan alkoholisti. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta, mutta en ole nähnyt kertaakaan miehen siskoa. Meillä on yhteinen lapsi, mutta esim ristiäisiinkään hän ei saapunut. Miehen vanhemmat ovat eronneet ja tavallaan häpeävät ja piilottelevat tytärtään. Mies ei koskaan puhu siskostaan ja ei itsekään ole nähnyt häntä koko tänä aikana(sisko soittanut muutaman kerran humalassa)
Itselläni on kolme siskoa ja he ovat minulle tärkeitä, siitä huolimatta millaisia olevat/mitä ikinä tekevät. Olen miehellekin yrittänyt sanoa samaa, että hän on kaikesta huolimatta oma sikosi, mutta mies ei välitä. Tuntuu pahalta kun mietin miltä siskosta tuntuu. Olen ajatellut että joku päivä soitan siskolle ja ehdotan tapaamista. Hän asuu n. 5km päässä meistä... Mitä olette mieltä, toiminko oikein?
Itselläni on kolme siskoa ja he ovat minulle tärkeitä, siitä huolimatta millaisia olevat/mitä ikinä tekevät. Olen miehellekin yrittänyt sanoa samaa, että hän on kaikesta huolimatta oma sikosi, mutta mies ei välitä. Tuntuu pahalta kun mietin miltä siskosta tuntuu. Olen ajatellut että joku päivä soitan siskolle ja ehdotan tapaamista. Hän asuu n. 5km päässä meistä... Mitä olette mieltä, toiminko oikein?