outoa käytöstä miehen suvun puolelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Linda";25990181]Siis ketkä me hyväksytään? Vaikka tappaisinkin hänet? Ootko säkään ihan terve kun edes puhut et tappaisit sun siippas siskon ?[/QUOTE]
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mee hei hoitoon. :headwall:

tää on kyllä niin tätä tällä palstalla. jos olisin kirjoittanut että en halua että mieheni alkoholistisisko tapaa poikaani tai tulee ikinä meille kylään niin täältä olisi tullut varmasti joukko puolustajia että miksi lapseni pitäisi nähdä tätinsä ym, mutta juttu kun oli näinpäin niin taas tulee kuraa niskaan. Mutta iteppähän kysyin...

Ap, oon sitä mieltä et voisit vaikka mieheltäsi kysyä et mitä mieltä olisi jos tapaisit sen siskon. Kertosit miksi haluisit hänet tavata ja silti korostaisit ettet oo tuomassa häntä muun perheen keskuuteen jos ja kun ei niin haluta.

Meillä on pienemmissäkin asioissa tapana, että noudatetaan kyseisen suvun tapoja. Mies tekee siis omaan sukuunsa liittyvät päätökset ja minä omaani. Siten tulee toimittua suvun kohteliaisuussääntöjen mukaan. Jos miehen vanhempien kanssa toimittaisiin samoin kuin minun vanhempien kanssa, se olisi todennäköisesti miehen vanhemmista loukkaavaa, ja päinvastoin. Tätä taustaa vasten tuntuu mahdottomalta ajatukselta, että tekisin jotain miehen sukuun liittyvää miehen selän takana.

Yhteistyössä