Outoa seksiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä

Vieras
Pyörryttää ja huimaa orgasmin jälkeen. Minulla on matala verenpaine ja taidan juoda liian vähän. Tämä on kuitenkin melko outo ongelma. Minun on melkeinpå pakko maata selälläni, kun saan orgasmin, miehen kanssa tai jopa sooloillessa. Ihan siinä lähetyssaarnaaja asennossa, että jalat on hieman korkeammalla. Muuten saatan jopa pyörtyä.

Olen kokeilun haluinen ja seksinälkäinen, haluan myös saada orgasmin joka kerta, ja melkein ana se onnistuukin, ja aina silloin kun olen hyvin halukas. Toisinaan jos on sellainen olo, että voin harrastaa seksiä, mutten käy tosi kuumana, voi käydä niin että en saa.

Minusta on mukavaa olla päällä ja harrastaa seksiä vaikka suihkussa, mutta kun sitten voin pyörtyä tai voida todella huonosti. Takaapäin ihan ok, jos mulla naama patjassa, mutta asento menee melko passiiviseksi, kun ei juuri voi itse osallistua.

Onko muita jolla sama ongelma?

Tämä tais olla liin varhainen ajankohta kysellä, keskellä päivää, tai liian mitätön ongelma. Niin, e kai se niin vastenmielistä ole aina viimeistään ennen H hetkeä kierähtää selälleen makaamaan. Kiinnostaa vaan, olenko yksin tämän ongelman kanssa.

Yhteistyössä