V
vierailija
Vieras
Onkos muilla ollu vastaavaa? Synnytyksen jälkeen oli kaksi kohtutulehdusta melkein putkeen. Kun vauva oli 4kk alko lounaan jälkeen tulla muutaman viikon välein yhtäkkisiä ripuleita. Vatsa meni yhtäkkiä sekaisin ja pakko päästä vessaan. En ole yhdistänyt mihinkään ruoka-aineseen. Voi olla että tulee vaikka söisi samaa ruokaa kuin esim. edeltävänä päivänä. Ei ole ollut kipuja eikä turvotusta, eikä pahane iltaa kohden niinkuin esim ärtyneensuolen oireyhtymässä. Maitohappobakteerit kuuriluontosesti paransi sen verran ettei ole enää ripulia tullu, mutta on kuitenkin tullut oloja että maha olisi sekaisin. Vauva nyt 6kk ja välillä minulle tulee samanlaisia kuvotuksia kuin alkuraskaudesta. Olen täysimettänyt 6kk ikään, yöimetyksen loppu 4,5kk iässä oikeestaan kokonaan kun vauva rupes nukkumaan yöt läpeensä. Kondomia ollaan käytetty, menkkoja ei ole tullut. Pari kk on kyllä ollu tuntemuksia että alkas mut ei oo alkanu. En usko siis olevani raskaana, en kyllä testiä ole tehnyt. Voisiko hormoniheittelyt aiheuttaa tällaisia oireita?