Alkuperäinen kirjoittaja kuha:juu tää ketju ei ollu hyvä idea :x :xmas:
Mä taidan kuitenkin olla ainoa joka pelkää Napakymppiä :saint: =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:juu tää ketju ei ollu hyvä idea :x :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kuivat kantapäät ovat kans neuroosi. Saatan keskellä yotä herätä rasvaan miehen kantapohjia kun ne rahisee peittoa vasten.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
Monesti sattuu kans sellainen tosi hassu et jos nukun alasti niin herään ja sit yhtäkkiä jotenkin ajattelen et olen toissä et apua kaikki näkee mut alasti. sitten laitan jotain vaatetta päälle ja menen takas nukkuun. Sitten herään vaatteet päällä aamulla ja mietin et "jaa oli taas sellainen yo"..
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
Monesti sattuu kans sellainen tosi hassu et jos nukun alasti niin herään ja sit yhtäkkiä jotenkin ajattelen et olen toissä et apua kaikki näkee mut alasti. sitten laitan jotain vaatetta päälle ja menen takas nukkuun. Sitten herään vaatteet päällä aamulla ja mietin et "jaa oli taas sellainen yo"..
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
oonkin nää aiemminki kirjottanu ja nää ei liity asiaan,mut tulipahan mieleen![]()
yks ilta mies oli täydes unes ku tulin petiin. kiehnäsin itteni sen kainaloon ja se alko unissaa silittää mua. sit se paniikinomasesti tarras mun perseeseen kiinni ja tokas hätääntyneellä äänellä et rakas,tääl on jonkun perse![]()
ja toinen ku joskus pimeessä maattiin vierekkäin ja mies siin silitteli mua ja tokas et ohhoh,oletpas laihtunu! olin et mitvit? johon mies et sun vatsa on ihan timmi!! käännyin sit mahalta selälleni ja tokasin et kiitti sairaasti :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
oonkin nää aiemminki kirjottanu ja nää ei liity asiaan,mut tulipahan mieleen![]()
yks ilta mies oli täydes unes ku tulin petiin. kiehnäsin itteni sen kainaloon ja se alko unissaa silittää mua. sit se paniikinomasesti tarras mun perseeseen kiinni ja tokas hätääntyneellä äänellä et rakas,tääl on jonkun perse![]()
ja toinen ku joskus pimeessä maattiin vierekkäin ja mies siin silitteli mua ja tokas et ohhoh,oletpas laihtunu! olin et mitvit? johon mies et sun vatsa on ihan timmi!! käännyin sit mahalta selälleni ja tokasin et kiitti sairaasti :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Ei millään pahalla Katto Kassinen, mutta mun käy ihan pikkasen sun miestäsi sääliksi![]()
. Ei sussa muuten mitään vikaa ole, mutta on sun miesparalla varmaan vaikeuksia nukkua
. Millon muija rasvailee kantapäitä ja millon pukee päällensä keskellä yötä. Ja jos vähän kaipaa hellyyttä, niin sä torjut ja kerrot jo omistavasi poikaystävän
![]()
.
Mulla tirskuu vedet silmistä kun nauran täällä yksin sun kustannuksellasi![]()
.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sama vika.![]()
![]()
Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sama vika.![]()
![]()
Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.
Minullakin on tämä. :$
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kerram kun yks tuttu oli mesessä mun kanssa ja sillä oli kamera päällä ,
oli yö jo pitkällä kun kysyin että kuka on tuo outo mies on joka seisoskelee sun takana ja tuijottaa .kaveri melkeen laski allensa ,ei muuten ole enää mun kanssa kameraa käyttäny
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zusu:Jokos möröt ovat hävinneet kun aamu on koittanut?![]()
Ise tein illalla eteisestä asti loikan sänkyyn ettei kukaan tarraa jalasta kiinni![]()