outoja tuntemuksia-gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Kuivat kantapäät ovat kans neuroosi. Saatan keskellä yotä herätä rasvaan miehen kantapohjia kun ne rahisee peittoa vasten.. :kieh:

:laugh: :laugh: Eiks sun mies sitten herää siihen että sä rasvailet sen kantapäitä :laugh: :laugh: ? Mä vielä ymmärtäisin että omat, mutta miehen :D :D :D .[/quote]

Juu herää eikä ole iloinen. Mut olen oppinut ennakoimaan. Katsastan joskus illalla kantapäiden tilan ettei tartte yollä sit herätä.. Olen neuroottinen.. I know :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
Monesti sattuu kans sellainen tosi hassu et jos nukun alasti niin herään ja sit yhtäkkiä jotenkin ajattelen et olen toissä et apua kaikki näkee mut alasti. sitten laitan jotain vaatetta päälle ja menen takas nukkuun. Sitten herään vaatteet päällä aamulla ja mietin et "jaa oli taas sellainen yo"..

:laugh: :laugh: Ihanaa etten mä olen ainoa ylilevoton unissani :laugh: :laugh:

Tuli tuossa mieleen et kun kerran yollä ukko tuli halaileen niin minä unisena pukkasin sen pois ja sanoin et "mulla on jo poikakaveri!!!" kun pelkäsin et alkaa hiplaan... :saint:
Monesti sattuu kans sellainen tosi hassu et jos nukun alasti niin herään ja sit yhtäkkiä jotenkin ajattelen et olen toissä et apua kaikki näkee mut alasti. sitten laitan jotain vaatetta päälle ja menen takas nukkuun. Sitten herään vaatteet päällä aamulla ja mietin et "jaa oli taas sellainen yo"..

oonkin nää aiemminki kirjottanu ja nää ei liity asiaan,mut tulipahan mieleen :D
yks ilta mies oli täydes unes ku tulin petiin. kiehnäsin itteni sen kainaloon ja se alko unissaa silittää mua. sit se paniikinomasesti tarras mun perseeseen kiinni ja tokas hätääntyneellä äänellä et rakas,tääl on jonkun perse :laugh:

ja toinen ku joskus pimeessä maattiin vierekkäin ja mies siin silitteli mua ja tokas et ohhoh,oletpas laihtunu! olin et mitvit? johon mies et sun vatsa on ihan timmi!! käännyin sit mahalta selälleni ja tokasin et kiitti sairaasti :xmas: :laugh:

Ei millään pahalla Katto Kassinen, mutta mun käy ihan pikkasen sun miestäsi sääliksi :laugh: :laugh: . Ei sussa muuten mitään vikaa ole, mutta on sun miesparalla varmaan vaikeuksia nukkua :D . Millon muija rasvailee kantapäitä ja millon pukee päällensä keskellä yötä. Ja jos vähän kaipaa hellyyttä, niin sä torjut ja kerrot jo omistavasi poikaystävän :laugh: :laugh: .

Mulla tirskuu vedet silmistä kun nauran täällä yksin sun kustannuksellasi :laugh: :laugh: .

Meidän asuinalueella ei oo viä(kään!) katuvaloja ja ulkona on ihan pilkkopimeetä (ei oo laitettu viä ulkovaloja meidän taloon ja ulos) ja arvatkaa hirvittääkö laittaa ulko-ovesta esim. kakkavaippapussia ulos portaiden viereen odottaan aamua, kun ovesta EI NÄE MITÄÄN!

Mistä tietää, vaikka siä joku seisois metrin päässä ja riuhtasis oven auki tms. ! :o Hyi, nyt rupes pelottaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

yks ilta mies oli täydes unes ku tulin petiin. kiehnäsin itteni sen kainaloon ja se alko unissaa silittää mua. sit se paniikinomasesti tarras mun perseeseen kiinni ja tokas hätääntyneellä äänellä et rakas,tääl on jonkun perse :laugh:

ja toinen ku joskus pimeessä maattiin vierekkäin ja mies siin silitteli mua ja tokas et ohhoh,oletpas laihtunu! olin et mitvit? johon mies et sun vatsa on ihan timmi!! käännyin sit mahalta selälleni ja tokasin et kiitti sairaasti :xmas: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Mä sekoilen muutenkin paljon unissani. Kerran ukkeli tuli halaileen (tekee näkojään useasti) ja kun laitto kätensä ympärilleni lausuin ääneen miespuolisen tyokaverini nimen.. :ashamed: En edes nähnyt hänestä mitään eroottista unta vaan jotain ihan tavallista.. Aamulla sitten nauroin et ukko parka.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

:kieh: :kieh: Ei mä en kestä näitä enää, vatsaa sattuu ja posket kiristää. Ja ripsarit on pitkin naamaa kun nauran vedet silmissä.

"Rakas, tääl on jonkun perse" :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Ei millään pahalla Katto Kassinen, mutta mun käy ihan pikkasen sun miestäsi sääliksi :laugh: :laugh: . Ei sussa muuten mitään vikaa ole, mutta on sun miesparalla varmaan vaikeuksia nukkua :D . Millon muija rasvailee kantapäitä ja millon pukee päällensä keskellä yötä. Ja jos vähän kaipaa hellyyttä, niin sä torjut ja kerrot jo omistavasi poikaystävän :laugh: :laugh: .

Mulla tirskuu vedet silmistä kun nauran täällä yksin sun kustannuksellasi :laugh: :laugh: .

Juu ei mitään.. :hug: Neuroottinen kun on..
En tiedä onko se jotain alitajunnan ylitoimintaa.. ylisiveydellistä tms..
Täytyy myontää et tuo jalkapohjien rasvailu on jäänyt vähemmälle kun tuntuvat olevan kantapäät ihan hyvässä kunnossa ;)

:laugh:
hauskoja jotku..vaikkakin pelottavia.
Mulla on kanssa toi hammasjuttu..varsinki alahampaat muka heiluu.
Ja toi säpsähtelyjuttu on kanssa usein ja saatan korahdella tai kiljahtaa jonku epämääräsen sanan :ashamed:
Niin paljon se on ärsyttäny että jostain tulin ottaneeks selvää että se säpsähtely oli muistaakseni sitä että hermosto "kamppailee" unta vastaan..oot just vaipumassa uneen ja kroppa relaamassa niin aivot päättää että eipäs nukuttakaan..niinsanottu "oikari" :/

Sitten mulla yks tai useampikin outo fobia..en pysty jätskitikkuun koskemaan suulla kunnolla..mua inhottaa se miltä se puu tuntuu. Jos mä nään jonkun pureskelevan sitä tikkua niin rupee ihan heikottaa ja ällöttää. :ashamed:
Yks ärsyttävä fobia on kanssa se että en pysty hirveesti hiekkaan koskee..jos märkä hiekka kuivuu mun käsiin tai jalkoihin niin mua inhottaa kauheesti ja menee kylmät väreet. Kiva fobia äidillä kenen pitäis istuskella hiekkalaatikolla..monesti joudunki heti pesee kädet kun oon ollu siellä :whistle: inhottaa se hienon hieno pöly jokapaikassa ja kynsien alla :o

HYIII...mä oon nytkin ihan kananlihalla!! Onhan niitä muitakin mutta en muista nyt. Yks syy noihin iho-ällötyksiin on kait se kun mulla on aina ollu tosi kuiva iho käsissä ja muutenkin..se on herkempää jotenkin.

Mulla on yks kaveri jolla on kans tosi outoja tapoja (minun mielestä siis)

esim ei voi tiettynä iltana enää tehdä mitään kun on hiustenpesu ilta..
tai elokuvissa ei voi syodä karkkia kun on jo kotona lähtiessä pessyt hampaat (8 illalla). mitähän muita niitä olikaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sama vika. :D :laugh:

Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.

Minullakin on tämä. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sama vika. :D :laugh:

Ja sitten yksi on se, kun käyn nukkumaan ja tuntuu yhtäkkiä että jalat nytkähtää. Se on tosi outoa ja käy erittäin usein. Enkä tiedä nytkähtääkö oikeasti, koska olen unen ja valveilla olemisen rajamailla silloin.

Minullakin on tämä. :$

toi tuntemus ja sellainen putoamisen tuntemus johtuu siitä et lihakset rentoutuu mut aivot ei oo viel samas "tilassa"...

kerran kun yks tuttu oli mesessä mun kanssa ja sillä oli kamera päällä ,
oli yö jo pitkällä kun kysyin että kuka on tuo outo mies on joka seisoskelee sun takana ja tuijottaa .kaveri melkeen laski allensa ,ei muuten ole enää mun kanssa kameraa käyttäny

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kerram kun yks tuttu oli mesessä mun kanssa ja sillä oli kamera päällä ,
oli yö jo pitkällä kun kysyin että kuka on tuo outo mies on joka seisoskelee sun takana ja tuijottaa .kaveri melkeen laski allensa ,ei muuten ole enää mun kanssa kameraa käyttäny

Ettäs kehtaat! :kieh:

Mulla on sellanen aina joskus, et tuntuu kuin maa keinahtelisi. Vähän samanlainen tunne, kuin olis laivalla ja laiva keinuu, ei tietenkään niin paljon mut vähän.. Onko muilla? Onkohan oikeesti joku hermosto sairaus..?

seuraavan kerran kun juotte jaffaa niin laittakaa se kielen alle ja pitäkää niin kauan ku pystytte.

kerran heräsin miehen kaa sellasiin ääniin kun että joku oli keittiössä. ihan selviä ääniä että joku siellä remus. molemmat kissat nukku... päätettiin että ei siellä kukaan oo ku oltas herätty siihen että ulko ovi kävi... ainakaan aamulla siellä ei sit ollu ketään mutta niihin ääniin me sit nukahettiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja zusu:
Jokos möröt ovat hävinneet kun aamu on koittanut? :D
Ise tein illalla eteisestä asti loikan sänkyyn ettei kukaan tarraa jalasta kiinni :laugh:

:D Juu se on kumma kun ei nyt aamulla niitä olekaan. Ei Manaajan tyttöä peilissä, ei Poltergeistin vanhaa ukkoa ikkunalasissa, eikä Uinu uinu lemmikkini-leffan Zeldaa tai Pascow-kummitusta selän takana. :whistle:

kans toi hampaiden heiluminen,sit ihan järkkyä jos joku "raaputtaa"haarukalla lautasta :x niin karmeeta että meinaa yrjö tulla,jos oon yksin himas ni jos meen suihkuun ni ovi lukkoon,ja valot pitää olla joka huonees ja kaihtimet kii =) sit joku pakkomielle kutittaa kielellä nielua niin kauan että alkaa korva kutiaan :laugh:

mä olen kuullu että ne säpsähtelyt johtuu siitä että on menossa liian syvään uneen ja aivot sit tekee tuon säpsäytyksen että ei mene siihen... tai jotain sinne päin. ei järki juokse näin aamusta. :D

Yhteistyössä