outoja tuntemuksia-gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"mua inhottaa se miltä se puu tuntuu. Jos mä nään jonkun pureskelevan sitä tikkua niin rupee ihan heikottaa ja ällöttää."

Mulla on tää ihan sama!!! Mulle jää aina jäätelö tikkuun vaikka kuinka paljon kun en pysty sitä loppua symään ja ällöttää pitääkkin siitä tikusta kiinni. Sit mun täytyy äkkiä suihkussa pestä hiukset kun sitten sormet on "mummolla" niin en voi koskee enää mihkään. Niin ja sit mun täytyy laittaa sukat aina samoihin jalkoihin.. ettiä siis sukasta isovarpaan paikka, muuten ahdistaa....

images

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
musta tuntuu välillä et hampaat heiluu :o :o :o
siis oikeesti,jotenki kielellä törkkäsen ja yhtäkkiä tulee huono olo ku tuntuu et hammas heilahtaa :ashamed:
mul on ollu tää tosi kauan eikä hajuakaan mistä johtuu :ashamed:
taas tuli sellanen tunne,siit tuli tällanen gallup mieleen.. :whistle:

Pakko vastata vinkki :attn:
Mulla oli ennen tota. Lääkäri väitti ettei heilu mut heilui kyllä ja paheni jos kerran vuodessa "erehdyin" lankaan töhnät hampiväleistä :x
Sit aloin hoitaan hampaita kaikenkaikkiaan paremmin, aloin lankaamaan jne niin ikenet tervehtyi(oli ollu hiukan tulehduksia)ja ikenet vahvistu ja kiinnitty hampaisiin paremmin. Enää ei heilu lainkaan :wave: :wave: :wave:

Mulla on molemmissa silmissä viimeks mitattu näkö +6,jotain. Mut mä nään ilman laseja ja piilareita; mä "jännitän silmän lihaksia" ja silloin kaikki näkyy selvänä ja kirkkaana. Aluksi en jaksanu jännittää niitä lihaksia ku hetken kerrallaan, esim. tunnilla koulussa ja pää tuli kipeeks, mutta ajan mittaan silmät on tottunu, ja pystyn näkemään koko ajan ihan hyvin. Kun "rentoutan" lihakset, en nää muutakuin sumeaa sotkua.. :| Minusta tää on todella outoa ja tekis mieli mennä tutkituttaan näkönsä, en vaan tiedä uskoisko silmälääkärikään mua..

Joskus tulee semmonen olo ku hermot olis ihon pinnalla jotenkin erityisen herkistyny silleen ärsyttävällä tavalla ja etenkin silmissä on sellanen outo yliherkkä olo että ne pitäis puristaa oikeen tiukasti kiinni koko ajan.

Onhan näitä.. Mieleen tulee ekana:
Peileihin katsominen pimeällä pelottaa,vessareissut öisin katse jaloissa ja autolla ajo vältellen taustapeiliin katsomista.Pimeällä kävelen jalkoihini katsellen,pelottaa mitä tuolla on,jota en näe(asutaan maalla,ei ulkovaloja vielä,toivottavasti saadaan syksyn aikana laitettua)..Joskus on tunne,ettei ole huoneessa yksin,tai mukamas viileä henkäys ohittaa..Mun oli kanssa "pakko" hengittää aikanaan kumppanin kanssa samaan tahtiin,ei ollu kivaa.

Yhteistyössä