Outoja yhteensattumia, kertokaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abc

Vieras
Mulla oli yhden illan juttu kuukausi sitten erään miehen kanssa. Eilen sitten ajattelin häntä ja samaan aikaan puhelin piippasi tekstaria joka oli häneltä! :o

Muutama päivä sitten puhuin eräästä ihmisestä ystävälleni ja tänään tämä ihminen oli pyytänyt mua kaveriksi facebookissa. Emme siis tunne mitenkään, olemme vain samalta kylältä kotoisin ja sattumalta hänestä mainitsin ystävälleni... Tosi outoa :D

Mitä teille on sattunut?

Mä etsin vanhaa kaveria, jonka kanssa en ollut jutellut aikoihin Facebookista ja alta puolen tunnin se lähetti viestiä mulle :D Ihan niinku joku telepaattinen yhteys :D

tutustuin erääseen mieheen ravintolassa eräässä kaupungissa harmittelin kun hän oli kihloissa...no kun palasin kotikaupunkiini niin paikallisesta löysin hänen kaksoisveljensä,seurusteltiin puolisen vuotta!

Sit mulla on tällainen: Kerran näin unta maanjäristyksestä ja heräsinkin siihen tärinään. Katsoin kelloa ja seuraavana päivänä katoin uutisia, että Suomessa oli ollut pieni maanjäristys juuri samaan aikaan mitä ei voinut kyllä tuntea...

Alkuperäinen kirjoittaja nonna:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä tapoin hyttysen kesäyönä huoneessani samaan aikaan kun mun mummo kuoli sairaalassa. tää on jäänyt mieleen vuosien takaa..

:laugh: anteeks :ashamed:

ei siinä mitään, naura pois vaan :D
en mä nyt itsekään meinaa et mie mummoni liiskasin tapettiin :D

monesti käynyt niin, että ajattelee soittavansa kaverille ja ehdottaa jotain juttua (mistä ei oo ollut puhettakaan ennemmin) ja heti kohta se kaveri jo soittaakin ja ehdottaa samaa
siinä vaiheessa on ihan ööööö.... kun ei tajua, että miten toinen ehdottaa sitä just samaan aikaan kun itsekkin mietti

esim frisbiitä halusin mennä heittelemään kaverin ja lasten kanssa. Ajattelin soittaa hänelle, mutten sitten soittanutkaan, 2min menee ja kaveri soittaa, että huvittaisko meitä lähtee heittelemään frisbiitä :D