V
vierailija
Vieras
Siinäpä se otsikossa kysymys.
Omani ovat todellakin samannäköisiä. Välilä on kuin peiliin katsoisi varsinkin vanhemman kohdalla. Ja pienemmän kanssa ihmisten ilmoilla liikkuessa uudet ihmiset järjestään päivittelee yhdennäköisyyttä. Välillä vähän harmittaa miehen puolesta, vaikka tietyt geenit on päivän selvästi sitten häneltä.
Omani ovat todellakin samannäköisiä. Välilä on kuin peiliin katsoisi varsinkin vanhemman kohdalla. Ja pienemmän kanssa ihmisten ilmoilla liikkuessa uudet ihmiset järjestään päivittelee yhdennäköisyyttä. Välillä vähän harmittaa miehen puolesta, vaikka tietyt geenit on päivän selvästi sitten häneltä.