Ovatko lapsesi samannäköisiä kuin sinä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siinäpä se otsikossa kysymys.:)

Omani ovat todellakin samannäköisiä. Välilä on kuin peiliin katsoisi varsinkin vanhemman kohdalla. Ja pienemmän kanssa ihmisten ilmoilla liikkuessa uudet ihmiset järjestään päivittelee yhdennäköisyyttä. Välillä vähän harmittaa miehen puolesta, vaikka tietyt geenit on päivän selvästi sitten häneltä.:D
 
Ei kukaan ole minun näköiseni, mutta eivät selvästi isänsäkään. Jokainen lapsista on omannäköisensä, joskin jotkut sanovat että ovat toistensa näköisiä. Jokaisella on vähän erisävyiset hiukset ja silmätkin kaikilla eriväriset, yhdellä on luonnonkiharaa ja muilla ei. Poikamme on vähiten meidän tummien vanhempiensa näköinen. Hän näyttää viileän vaalealta siskoltani.

Enimmäkseen kuulee naljailua siitä, kuinka vähän he ovat meidän näköisiä kuin että olisi jotain yhdennäköisyyttä.

Itsekään en näyttänyt koskaan vanhemmiltani. Valitettavasti keski-ikää lähestyessäni peilistä katsoo kuitenkin oma äiti yhä useammin. Passikuvassa olen ihan äitini näköinen vaikka nuoruuskuvia verratessa meissä ei mitään samaa.
 
Kaksi vanhinta poikaa ovat mieheni/isänsä näköisiä ja nuorin poika näyttää minun isältäni (aivan kuin isäni rippikuvassa).

Kaikki ovat perineet minun karvoitukseni eli karvaa löytyy niin päästä kuin sääristäkin.... (miehelläni on tosi minimaalinen karvoitus)
 
Näyttävät enemmän isältään. Tytössä on taas äitini sukunäköä eli löytyy piirteitä, mitä on siskossani ja tädissäni ja useassa muussa äidin äidin sukulaisessa.
 

Similar threads

Yhteistyössä