Ovelle paketti ja posti, näinhän homma toimii

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Tai sit mä oon vaan niin tollo et oletan et ovelle paketti tuodaan kans ovelle...
Tuli just postin mukana pakettikortti ovelle paketista jonka lisätietoihin on merkitty kyr/yr (ota tosta sit selvää) 10.9 klo 13. Eli siis yritetty toimittaa kait?

Muuten ihan jees mut oon ollu eilen koko päivän kotona ja meidän ovikello ei o soinu :kieh:

Toivottavasti pakettisi on ehjä, sillä meillä ainakin vapun tienoilla tuotiin mummin lähettämä paketti lapsille rikkinäisenä. Siitä oli pohja rikki ja tavarat tursoili sieltä läpi...oli kyllä laadukasta palvelua |O

Mulle kans tuli viime talvena pakettikortti postista. Oli lähettäjä maksanut kotiin toimituksen, kun tiesi että olin sairasloman vuoksi koko päivän kotona ja sisällä. Eipä ollut kukaan edes yrittänyt soittaa ovikelloa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
On se kiva ku palvelupelaa :whistle:
Usein on kans vaan tullu lappu et on isokokonen kirje jota ei o saanu jätettyy. No ovikellon soittaminen on liian vaikeeta, mahtaaks ne kirjeet aina olla edes messissä vaikka niin väittää lapus?

Asuttako kerrostalos???Jos asutta niin jakajan pitää ottaa kyseinen tuote mukaan ja soittaa ovikelloa ja si vasta jättää se lappo.
Eriasia maalla jos jakaja tietää et laatikkoon ei kyseinen tuote mahru niin sitä ei tarvi ovelle vierä vaan saa jättää suoraan sen lapon.

Pakettien hajoamisesta ja kunnosta et postiin tuloo paketit rullakoissa ja ne on pakattu lähetyskeskuksis ja siloon voi paketit mennä hajalle jos on "väärin" pakattu esim. pieni paketti ison paketin alla.Tottakai se menöö hajalle.Se ei kuitenkaan oo jakajan vika.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ehdottomasti palautetta/valitusta. Mä yrittäisin varmaan vielä vaatia niitä kuskaamaan sen kotiin, jos tosiaan olisin koko ajan kotona ollut eikä pakettia ole oikeasti yritetty toimittaa.

Jakaja voi sanoa et on käyny ovella ja jos uurestaan joutuu tulla paketin kaa niin siitä velotetaan jo uus maksu.